Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4591800 , fax. 77 4581352
- Data zamieszczenia: 2023-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
ul. Oleska 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4591800, fax. 77 4581352
REGON: 000126528 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ OT W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu przy ul. Oleskiej 127 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien i rolet zewnętrznych (podzadanie 2),3) pranie wykładzin dywanowych, czyszczenie i nakładanie polimerów i szorowanie kafli podłogowych (podzadanie 3)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Głubczycach zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Głubczycach przy ul. Kościuszki 8 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Grodkowie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Grodkowie przy ul. Wrocławskiej 58 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnychdo realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2),3) szorowanie kafli podłogowych (podazanie 3)1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku OT w Oleśnie zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.00.00-9 – usługi sprzątania; 90.91.12.00-8 – usługi sprzątania budynków; 90.91.92.00-4 – usługi sprzątania biur; 90.91.13.00-9 – usługi czyszczenia okien.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, ciągów komunikacyjnych oraz utrzymania czystości w budynku OT w Oleśnie przy ul. Wielkie Przedmieście 3 przy użyciu środków czystości i dezynfekcji, materiałów i sprzętu wykonawcy bez dostawy materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia będzie zawierał następujące części składowe (podzadania) obejmujące:1) sprzątanie pomieszczeń biurowych (podzadanie 1),2) mycie okien (podzadanie 2),3) czyszczenie i nakładanie polimerów (podzadanie 3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:1) zadanie nr 1 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 1000 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,2) zadanie nr 2 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 500 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,3) zadanie nr 3 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 300 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy,4) zadanie nr 4 – jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni biurowych o powierzchni co najmniej 280 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek na zadania nr 1, 2, 3 i/lub 4 spełnia co najmniej jeden wykonawca
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, wykonywania usług remontowych oraz świadczenia usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie 24 m-cy
Dodano: 2024-02-08 - Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - "Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych"
Dodano: 2023-11-24 - Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
Dodano: 2023-11-08 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalno-sanitarnego, budynku „Wodny Świat” oraz toaletach publicznych znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
Dodano: 2023-10-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-05-19 - Sprzątanie w budynku „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością CENTRUM PRZESIADKOWE - ul. 1 Maja 4, 45-758 Opole
Dodano: 2023-03-09 - Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
Dodano: 2023-02-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w roku 2023
Dodano: 2022-12-23 - Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu
Dodano: 2022-08-29