Przetargi.pl
WYKONANIE W RAMACH GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2020 (GPR 2020) BEZPOŚREDNICH POMIARÓW RUCHU, NA ODCINKACH POMIAROWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO – W PODZIALE NA ZADANIA

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE W RAMACH GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2020 (GPR 2020) BEZPOŚREDNICH POMIARÓW RUCHU, NA ODCINKACH POMIAROWYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO – W PODZIALE NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2020 (GPR 2020) bezpośrednich pomiarów ruchu, na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich województwa opolskiego w podziale na 3 zadania zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 63.71.27.10-3 – usługi monitorowania ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712710-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.900,00 PLN, w tym: 1) zadanie nr 1 – 2.600,00 PLN, 2) zadanie nr 2 – 2.800,00 PLN, 3) zadanie nr 3 – 2.500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający odstępuje od określenia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty (na załączniku nr 1 do SIWZ) powinny być złożone: 1) formularz cenowy – na załącznikach nr 2a, 2b i 2c (zadania nr 1, 2 i 3) do SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 1 powyżej w formie oryginału – na załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ, 2a) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1 powyżej, 3) oświadczenie o sposobie wykonywania pomiaru w punktach typu „P” i „M” – na załączniku nr 11 do SIWZ, 4) oświadczenie o spełnieniu wymagań przez urządzenia wideorejestracji i nagrania – na załączniku nr 12 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w sekcji IV.6.6 punkt II.2 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach