Przetargi.pl
„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 343 575 100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 343 575 100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrodzien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa w Dobrodzieniu punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktem przyjmowania i wymiany rzeczy używanych niestanowiących odpadu, celem wprowadzenia ich do ponownego użycia (zwanego dalej "PSZOK"). PSZOK musi być zaprojektowany w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU"), w sposób zgodny z wymaganiami prawnymi, zwłaszcza co do minimalnego zakresu odpadów odbieranych selektywnie i organizacji pracy. W projekcie budowlanym należy uwzględnić miejsce na dodatkowe pojemniki w przypadku rozszerzenia lub zmiany organizacji dla selektywnego zbierania odpadów. Projektując i wykonując PSZOK trzeba zapewnić odpowiedni, bezpieczny obszar manewrowy i miejsca postojowe. Szczególnie istotne jest zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni placu utwardzonego przed kontenerami typu hakowego dla zapewnienia wystarczającego miejsca manewrowego i załadunkowego, uwzględniając gabaryty i parametry pracy (np. promienie skrętu) pojazdów, z pomocą których wykonuje się operacje załadunku i rozładunku kontenerów. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, mając na uwadze zamierzony cel i funkcje planowanego przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Zadaniem projektanta (Wykonawcy) będzie dokonanie weryfikacji wykonalności zaproponowanych rozwiązań, a w przypadku identyfikacji konfliktów wymagań zaproponowanie ich rozwiązania w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.1 Zakres rzeczowy prac do wykonania w ramach zaprojektowania oraz robót budowlano-montażowych jest następujący: a) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w PFU, analiza wykonalności, przygotowanie projektu budowlanego i projektu przyłączenia sieci elektroenergetycznej oraz branży sanitarnej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, prace geodezyjne, które umożliwią Zamawiającemu przystąpienie do użytkowania po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. b) badania wodno – gruntowe, c) rozbiórka części budynku gospodarczego (o wymiarach 13 m x 6 m x 2 m), d) wywóz i zagospodarowanie powstałych odpadów, e) niwelacja terenu (wyrównanie powierzchni) pod utwardzenie placu PSZOK (z redukcją różnic poziomów), f) niwelacja terenu i przygotowanie terenu pod założenie/rekultywację trawnika, g) nasadzenia zieleni ozdobno-izolacyjnej (tj. pas całorocznej zieleni zwartej o wys. min. 1,5 m - 20 szt.) jako uzupełnienie istniejących nasadzeń oraz założenie/rekultywacja trawnika na łącznej powierzchni 842 m2 (z czego min. 70 % trawnika do założenia i 30 % do rekultywacji), h) wykonanie systemu odwodnienia placu i wszelkich na nim umiejscowionych obiektów (tzn. system odprowadzania wody opadowej i roztopowej), podczyszczania wód opadowych i rozprowadzania ich w terenie, wykonanie kanalizacji deszczowej poprzez zaprojektowanie i wykonanie systemu odprowadzania wody opadowej z placu (dł. ok. 40 mb) oraz wybudowanie urządzeń podczyszczających i rozprowadzających wody opadowe w terenie (separator substancji ropopochodnych, studnia chłonna), bądź podłączenie do kanalizacji deszczowej ogólnospławnej, w zależności od uzyskanych warunków oraz obliczeń projektowych, i) wykonanie sieci kanalizacyjnych o śr. 160 – 200 mm z PVC, min. dł. przyłącza kanalizacji sanitarnej ok. 60 mb oraz podłączenie kontenera biurowo-socjalnego do instalacji kanalizacyjnej, j) wykonanie przyłącza instalacji wodnej (o śr. min. 90 mm i dł. ok. 60 mb, z PVC) kontenera biurowo-socjalnego zgodnie z  projektem i  uzyskanymi decyzjami oraz podłączenie kontenera biurowo-socjalnego do instalacji wodnej, k) zrobienie podsypki pod plac utwardzony, l) uszczelnienie i utwardzenie powierzchni placu manewrowego i kontenerowego (ok. 1406 m2) betonową kostką brukową z podbudową pod ruch ciężki (tj. pod ruch pojazdów ciężarowych z kontenerami do 12 m3) i kategorii ruchu KR-3, m) okrawężnikowanie placu (ok. 120 mb), n) przygotowanie miejsca pod instalację wagi najazdowej wraz z podłączeniem okablowania, o) przygotowanie punktów do ustawienia oświetlenia obiektowego placu, p) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych wg uzyskanych warunków (ok. 100 mb, rozdzielnice, uziemienie oraz instalacje zewnętrzne i przyłącza obiektów), q) zakup, transport i zainstalowanie 4 szt. lamp oświetlenia obiektowego (oprawy uliczne energooszczędne, ze źródłem światła LED, mocowane na słupach o wys. ok. 4 m), r) zakup, transport i montaż najazdowej wagi samochodowej o nośności min. 30 Mg i wymiarach pomostu 8 m x 3 m, wraz z najazdami oraz instalacją zdalnego odczytu pomiaru w kontenerze biurowo-socjalnym, s) zakup i podłączenie systemu monitoringu wizualnego (min. 2 kamery, wyświetlacz, instalacja do monitoringu i oprogramowanie), t) podłączenie do sieci energetycznej kontenerów obiektowych i magazynów: kontenera biurowo- socjalnego, kontenera na punkt wymiany rzeczy używanych, magazynu odpadów niebezpiecznych (MON), magazynu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (MZSEE), magazynu na wyposażenie PSZOK, uwaga: zakup, transport i rozładunek kontenerów obiektowych i magazynów będzie objęty odrębnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ponadto w/w obiekty będą wyposażone we własną wewnętrzną instalację elektryczną, u) oznakowanie miejsc postojowych (parkingowych), v) budowa boksu na odpady z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach zewn. ok. 12 m x 7,2 m (proponowana konstrukcja to bloczki typu LEGO, alternatywne rozwiązania możliwe do realizacji w konsultacji z Zamawiającym) oraz zadaszonej wiaty otwartej (nad boksem i nad przylegającą do niego częścią placu - dach jednospadowy, blaszany, wsparty częściowo na konstrukcji boksu, o wymiarach 8 m x 18 m x 4 m), w) wykonanie ogrodzenia placu na dł. ok. 67 m (od strony południowej), o wys. nie przekraczającej 2,2 m i kolorystyce określonej na etapie projektowania w porozumieniu z Zamawiającym. Wszelkie prace budowlane, montażowe, a także zabezpieczenia konstrukcji stalowych i betonowych należy wykonać zgodnie z polskimi normami oraz obowiązującym prawem. Wszelkie materiały budowlane, instalacje i urządzenia muszą spełniać wymagania określone w polskich normach. W trakcie realizacji zamówienia, w zakresie dotyczącym podłączeń kontenerów obiektowych i magazynów, Wykonawca będzie koordynował pracę zgodnie z przebiegiem dostaw w ramach oddzielnego zamówienia, którego przedmiotem będzie wyposażenie PSZOK. Szczegółowy zakres prac, sposób ich wykonania i odbioru określony jest w dołączonym do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (zwanej dalej „SIWZ”) PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 04.02.2020 r. o godzinie 12:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na nr konta: BS Leśnica o/ Dobrodzień 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć niezłączony do oferty, natomiast do oferty należy załączyć ich ksero-kopię. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. UWAGA: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni (od 04.02.2020 r do 04.03.2020 r.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 2) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(-ów) ubiegającego(-cych) się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach