Przetargi.pl
„Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”

Gmina Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, Szkolna 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
    Szkolna 1
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    REGON: 531413308
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tulowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunlanych wTułowicach.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SWZ.Zadanie obejmuje m.in. :1. Prace projektowe,2. Prace budowlano – montażowe:• Przygotowanie terenu przeznaczonego pod rozbudowę placu PSZOK,• Powiększenie placu PSZOK, utwardzenie i ogrodzenie dodatkowo powstałej powierzchni PSZOK,• Przygotowanie, utwardzenie, wybrukowanie i okrawężnikowanie dodatkowej powierzchni na dwa miejsca parkingowe,wraz z wykonaniem oznakowania poziomych dla trzech miejsc parkingowych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych;oraz wykonanie zatoczki na chwilowy postój pojazdów podczas mijania się• Wymiana bramy na wjeździe do strefy ważenia, tj. miejscu bezpośrednio związanym z obsługą PSZOK,• Zamontowanie szlabanów na wjazdach na plac PSZOK i do strefy ważenia, tj. miejsc związanych z obsługą PSZOK,• Rozbudowa i remont miejsca pracy pracownika PSZOK oraz uzupełnienie wyposażenia i narzędzi pracy i komunikacji zsystem wagowym,• Doprowadzenie sieci kanalizacyjnej do miejsca pracy pracownika PSZOK,• Doprowadzenie wody do pomieszczenia biurowo-socjalnego (ok. 10 m oraz studnia wodomierzowa) oraz zakup ipodłączenie hydrantu zapatrującego w wodę do celów p.poż. do sieci wodociągowej,• Doprowadzenie instalacji elektrycznej do dodatkowego oświetlenia PSZOK, szlabanów, bramy automatycznej, punktuwymiany rzeczy używanych,• Wprowadzenie komunikacji w systemie telemetrycznym – zdalny odczyt wyniku ważenia, wraz z oprogramowaniem idodatkowym wyświetlaczem,• Poprawa drożności kanalizacji deszczowej,• Zainstalowanie wiat na kontenery otwarte,• Uzupełnienie oświetlenia PSZOK,• Utworzenie punktu wymiany rzeczy używanych, wraz z podstawowym wyposażeniem,• Nasadzenia zieleni.UWAGA: Obmiary wykonane w ramach PFU są wykonane metodą uproszczoną i mają charakter orientacyjny.3. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:• Zakryty kontener na odpady wielkogabarytowe o pojemności 34 m3, z bocznymi drzwiami,• Koleby i worki „big bag” do wypożyczania mieszkańcom na dostarczenie odpadów do PSZOK,• Wyposażenie MON w wannę wychwytową, regały, beczki na odpady płynne, rampę przenośną,• Wyposażenie magazynu ZSEE w regały,• Wyposażenie punkty wymiany rzeczy używanych - Wymiary kontenera 6x3 m, drzwi aluminiowe na 90-120 cm szerokości,przeszklone, minimum dwie przeszklone witryny, antypoślizgowa odporna wykładzina podłogowa, pełna elektryka(instalacja, lampy, gniazdka), posadowienie zgodne z wytycznymi producenta, podłączenie kontenera do siecienergetycznej, drzwi zamykane kluczem.• Wyposażenie biurowo-socjalne,• Tabliczki dodatkowe do opisów frakcji szt. 8,• Wyposażenie p.poż. i BHP – komplet - Zestaw gaśniczy wyposażony w wózek transportowy, tablicę informacyjną, uchwytydo gaśnic, 2 gaśnice proszkowe, 1 gaśnicę śniegową oraz 1 koc gaśniczy. Apteczka wyposażona w niezbędne elementy doudzielenia pierwszej pomocy.UWAGA:Z Programu Funkcjonalno-Użytkowego wyłącza się z postepowania dwie pozycje z rozdziału nr 1.6 „Zakres projektu,przedmioty odbioru” w opisie wyposażenia PSZOK:„7. Zakup systemu IT do zarządzania PSZOK, kontrolowania i raportowana przeprowadzonych przyjęć odpadów8. Tablice informacyjne dotyczące PSZOK szt.2”Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych00/100)2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 – Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddział w Niemodlinie z dopiskiem „Wadium – nrpostępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wustawie Pzp;b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania oferty)e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Tułowice;g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nieutrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrotwadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu oraz2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotębudowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości umowy conajmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto.b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymiponiższe wymagania:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami równoważne do wyżej wskazanych.- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowejbez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotamirównoważne do wyżej wskazanych,- kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bezograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadająceim równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadkuWykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadkuWykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżejwskazanych,- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w zakresie odpowiadającymprzedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotamirównoważne do wyżej wskazanych,- projektant posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlanedo kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.3. W/w osoby muszą posiadać uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.z 2019 r. poz.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz.2351), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państwczłonkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywaniaokreślonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadachprzewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach