Przetargi.pl
Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach : Kłomnica w m. Rościszów , Szymanowski Potok w m. Modlęcin i Szymanów , Pietrzyków w m. Pietrzyków

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Polna Droga 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 852 30 58 , fax. 074 852 22 34
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy
    ul. Polna Droga 1 1
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 852 30 58, fax. 074 852 22 34
    REGON: 93296478800045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód powodziowych powstałych na potokach : Kłomnica w m. Rościszów , Szymanowski Potok w m. Modlęcin i Szymanów , Pietrzyków w m. Pietrzyków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie szkód powodziowych powstałych na potokach : Kłomnica w m. Rościszów ( gm. Pieszyce ) na odc. 0,08 km - część zamówienia - nr 1 , Szymanowski Potok w m. Szymanów , Modlęcin ( gm. Strzegom ) na odc. 3,10 km - część zamówienia - nr 2 ,Pietrzyków w m. Pietrzyków ( gm. Dobromierz ) na odc. 0,80 km - część zamówienia - nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1.Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego . 2.Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń , że Wykonawca : spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń , uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego. 3. Złożenie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ. 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 6. Złożenie zestawienia usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu, SIWZ, projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego . B. DOKUMENTY: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ (dla każdego z obiektów lub pakietu obiektów objętych postępowaniem odrębnie). 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy (będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 3. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień, odroczeń, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia . Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach