Przetargi.pl
Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych Operator maszyn górniczych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 746 14 01 , fax. 076 746 14 00
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 746 14 01, fax. 076 746 14 00
    REGON: 39072973000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych Operator maszyn górniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych, podzielone na 2 części Część 1 Operator (samojezdnych) maszyn przodkowych ładowarek samojezdnych, do robót strzałowych, obrywki, z ruchomymi platformami (koszami) w ruchu podziemnych zakładów górniczych oraz operator pojazdów pozaprzodkowych i (samojezdnych) maszyn pomocniczych: ładowarek łyżkowych z wymiennym osprzętem roboczym, w ruchu podziemnych zakładów górniczych dla 5 osób Część 2 Operator (samojezdnych) maszyn przodkowych wozów wiertniczych, wozów kotwiących, do stawiania obudowy podporowej w ruchu podziemnych zakładów górniczych dla 5 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków: A. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ B. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w 2009 roku prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ 4) Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ponadto należy dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /tj. np.: dyplomów, świadectw, uprawnień, zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, itp./ stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia /załącznik nr 8 do SIWZ/ 5) Wykaz sal wykładowych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów, kas fiskalnych) jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji szkolenia /załącznik nr 10 do SIWZ/. Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie: 1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ 3) Program szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ 4) Przewidywany harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem dat, godzin i tematów zajęć - załącznik nr 6 do SIWZ 5) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ 6) Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada (certyfikat jakości to: akredytacja kuratora oświaty, normy ISO, HCCP, PASE) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 ppkt 1, 2, 3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, - dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 4) Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia przekażą Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program kursu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubin.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach