Przetargi.pl
Usuwanie szkód powodziowych - remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1954 Dziekanowice - Jankówka w km 0+000 - 0+900 - ZP-24/2009

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2721733 , fax. 012 2721733
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słowackiego 82 82
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2721733, fax. 012 2721733
    REGON: 35157174200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód powodziowych - remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1954 Dziekanowice - Jankówka w km 0+000 - 0+900 - ZP-24/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej polegajacy na: - ścinaniu poboczy - 1350,00 m2; - wykonaniu nawierzchni z mieszanek min.-asf. - 4950,00 m2; - uzupełnienieu poboczy - 1350,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia, - posiadał własny lub dysponował dla zadania następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania zamówienia: koparka przedsiębierna, samochód ciężarowy skrzyniowy, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, walec ogumiony, walec statyczny, zagęszczarka płytowa, - na zadanie stanowiące przedmiot zamówienia dysponował, co najmniej jedną osobą (Kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania robót i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi - warunek wymagany dotyczący praktyki i doświadczenia zawodowego personelu technicznego oraz kierownika budowy proponowanego do wykonania zamówienia - przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowlanych drogowych o równoważnym charkterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonywanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej, do oferty należy dołączyć dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych.3) Znajdują się w systuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w ramach której wykonywał będzie zamówienie o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej 200 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostrczyć następujące oświadczenia i dokumenty; 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminów składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykoanwca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykoannia decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał.2, 6. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zał. 3. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych - zał. 4. 8. Wykaz wykonanych robót, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane referencje (listy polecające), potwierdzające że wykazane roboty wykoanne zostały należycie - zał. 5. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej 200 000,00 zł. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty skaładki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 11.1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarciu umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.2. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością). 12. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach