Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
- Data zamieszczenia: 2013-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35 35
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację : Zadanie 1. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Lipowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+340), Zadanie 2. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Kościuszki w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+100). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Lipowa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+340). W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: - Odbudowa nawierzchni drogi - ul. Lipowej w km 0+000-0+340, ograniczonej z jednej strony zatopionym opornikiem betonowym, a z drugiej krawężnikiem betonowym wystającym. - Odbudowa systemu odwodnienia drogi - wymurowanie 125 mb rowu kamieniem murowym, wpustów ulicznych, odwodnień liniowych wraz z włączeniem ich do w/w rowu. Trasa odbudowywanego odcinka drogi rozpoczyna się od torów kolejowych przy ul. Kolejowej. Długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 340,00 mb. Prace należy rozpocząć od rozbiórki i wymiany przepustów rurowych o średnicach 600 mm z wymurowaniem ścianek czołowych i przyczółków o szerokości 0,5 m na fundamencie betonowym. Rozbiórki i przemurowania murów oporowych przy rowach o długości 5,00 mb każdy z nich - zgodnie z rys. nr 1. Na odcinku 125 mb przewiduje się formowanie i murowanie rowu zgodnie z rys. technicznymi. Kolejno wykonać koryto drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 1 km w miejsce wskazane przez Inwestora. Następnie na odcinku km 0+000 - 0+340 wykonanie warstwy odcinającej z piasku lub pospółki o grubości - 6cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości łącznej - 30 cm (podbudowa dolna frakcji: 0+63 mm - gr. 15 cm, podbudowa górna frakcji: 0-31,5 mm - gr. 15 cm). Wykonanie nawierzchni mineralno bitumicznej o łącznej grubości 10 cm: 6cm - warstwa wiążąca, 4 cm- warstwa ścieralna. Na odcinku km 0+020 - 0+040 wykonać brukowane ścieki skierowane do rowu z kostki granitowej 9/11 cm. Jednostronnie od strony ul. Wiśniowej demontaż starych i montaż nowych krawężników bet. o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (obniżonych przy wjazdach na płasko). Jednostronnie od strony rowu ułożyć opornik betonowy o wym. 10x25 cm na ławie betonowej z oporem od strony pobocza rowu. Obustronne pobocza z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5 mm o szer. 0,50 m i gr. 7 cm na odcinku km 0+000 - 0+340. Na odcinku km 0+040 - 0+058 profilowanie i wyniesienie łuku od strony ul. Wiśniowej rys. 3. Projektowany przekrój konstrukcyjny drogi o szer. zmiennej: km 0+286 - 0+340 poszerzenie od 5,0 m do 9,5 m rys. 1. Pozostałe odcinki szer. 5,0 m rys. 1. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa odcinająca zagęszczona mechanicznie o grubości 6cm, - podbudowa z kruszyw łamanych - dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszyw łamanych - górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 15cm, - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grubości 6cm. - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grubości 4cm. Odwodnienie jezdni: Odwodnienie jezdni stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój poprzeczny drogi sprowadzający wody opadowe w kierunku wyprofilowanego i wymurowanego z kamienia murowanego rowu, system odbudowanych i oczyszczonych przepustów jak i nowo wbudowane wpusty uliczne włączone do w/w rowu. Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 340,00 mb, - szerokość jezdni - 5,0 - 9,5 m - powierzchnia jezdni z mieszanek mineralno-bitum. - 1840,00 m?, - powierzchnia poboczy tłuczniowych szer. 0,5 m - 318,50 m? - długość krawężników betonowych 15x30 cm - 305,00 mb, - długość oporników bet. 12X30 cm - 332,00 mb, - długość rowów do wybrukowania 125 mb, - łączna powierzchni brzegów i dna rowu 125x2,84 = 357,5 m?, - długość rowów do czyszczenia i uzupełnienia spoin - 36 mb, - ilość wpustów ulicznych - 6 szt, - rura polietylenowa typ PEHD o śr. 600 mm - 15,00 mb, - długość rur pcv ? 160 do wpustów (przykanalików) - 19,00 mb, - długość rur pcv ? 200 do ścieku liniowego - 2,00 mb, - długość ścieków brukowanych szer. 0,5 m - 4,10 mb, - mury oporowe do rozbiórki - 2,8 m?, - powierzchnia kostki brukowej (POLBRUK) - 45 m?, - długość odwodnienia liniowego do naprawy (KZO KLASA C ANCOR) - 1,0 mb, - spadki poprzeczne drogi - 2%, - spadek pobocza - 5%. Zadanie 2 Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Kościuszki w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+100). W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: - Odbudowa nawierzchni drogi - ul. Kościuszki w km 0+000-1+100, ograniczonej obustronnie zatopionym opornikiem drogowym 15/30/100 cm na ławie betonowej z oporem (krawężnik drogowy bez ścięcia całkowicie zatopiony). Na zjazdach lub na końcu zjazdu, na połączeniu nawierzchni bitumicznej z nawierzchnią na obiekcie mostowym oraz na połączeniu z nawierzchnią gruntową również zastosowano krawężnik bez ścięcia (opornik) całkowicie zatopiony. Projekt nie przewiduje zmiany profilu podłużnego jezdni. Należy jedynie wyrównać profil poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego. W projekcie założono profilowanie poprzeczne jezdni tak, aby nawierzchnia osiągnęła spadek jednostronny o wartości 2 %. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. - Odbudowa systemu odwodnienia drogi - poprzez odbudowę istniejącego rowu oraz wymianę istniejących korytek ściekowych betonowych. Odbudowa rowu polegać będzie na pogłębieniu w miejscach istniejącego rowu wraz ze skarpowaniem i umocnieniem dna i boków skarpy za pomocą płyt ażurowych betonowych gr. 10 cm. W miejscach połączeń z istniejącymi rowami lub przepustami projektuje się wykonanie studni kamiennej o gł. 1,5 m. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. - 5 cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości śr. 100 kg/m?, Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 1100,00 mb, - nawierzchnia pobocza z tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o gr. 15 cm - 1100 m?, - przepusty rurowe z tworzywa sztucznego o śr. 60 cm, - powierzchnia jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 3421 m?, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 3421 m?, -wyrównanie istniejącej podbudowy betonem-asfaltowym AC 16W z wbudowaniem mechanicznym - 342,1 t - ubezpieczenie rowu płytami ażurowymi na podsypce żwirowej - 314,50 m?, - długość krawężników betonowych 15x30 cm - 1956,00 mb, - czyszczenie przepustów o śr. 0,8 m z namułu - 11m, - ściek z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm - 180 m, - spadki poprzeczne drogi - 2%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiOR z następującymi zmianami : przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew i karczowania pni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15