Przetargi.pl
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2009,2010

Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551794 , fax. 0-83 3550158
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21 21
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551794, fax. 0-83 3550158
    REGON: 03023879300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2009,2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg na sezon zimy 2009/2010 w zakresie: ZADANIE NR 1: teren Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie 1/ piaskarka opłużona z załadunkiem -nośnik piaskarki szt. 2 -nośnik pługa lekkiego szt. 2 2/ nośnik pługa średniego szt. 1 3/ nośnik pługa ciężkiego szt. 1 ZADANIE NR 2: teren Obwodu Drogowego Nr 2 w Sosnowicy 1/ piaskarka opłużona z załadunkiem -nośnik piaskarki szt. 2 -nośnik pługa lekkiego szt. 2 2/ nośnik pługa ciężkiego szt. 1 ZADANIE NR 3: teren ZDP 1/ nośnik pługa ciężkiego szt. 2 Kod CPV: usługi odśnieżania - 90620000-9 usługi usuwania oblodzeń - 90630000-2 Oferent składa ofertę na poszczególne zadanie w całości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki art.22 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe - wymagania zgodne z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Zał. Nr 1 a.2) Wykaz sprzętu - Zał. Nr 3 a.3) Wzór umowy - Zał. Nr 4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpparczew.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach