Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3438188 , fax. 083 3438183
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3438188, fax. 083 3438183
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi polegać będą na: a. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, b. utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c. zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d. dyżurze sprzętu do zimowego utrzymania (przez dyżur sprzętu należy rozumieć czas postawienia pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na Bazy Obwodu Drogowego po wcześniejszym wezwaniu), 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie ( za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt ) osobom wymienionym w § 3 ust. 1 pkt. b niniejszej umowy informacji o: a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. Wartość zamówienia wynosi 515859.20 zł. Netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (Prawo zamówień publicznych), 6) akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą- osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami lub-oraz uprawnienia maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia. 2) Posiadanie jednostek sprzętowych i transportowych w ilości zgodnej z ofertą. Zadanie nr 1 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 2 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 3 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 4 - nośnik pługa średniego - sam. o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni) Zadanie nr 5 - nośnik pługa średniego - sam. o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni) Zadanie nr 6 - równiarka Zadanie nr 7 - równiarka Zadanie nr 8 - spycharka Zadanie nr 9 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 10 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 11 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 12 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 13 - nośnik pługo - piaskarki - sam. o ład pow. 6 Mg wraz z osprzętem (piaskarka + pług) Zadanie nr 14 - nośnik pługa średniego - sam.o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni) Zadanie nr 15 - nośnik pługa średniego - sam.o ład pow.7,5 Mg wraz z osprzętem (pług średni) Zadanie nr 16 - równiarka Zadanie nr 17 - równiarka Zadanie nr 18 - spycharka 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób - spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień do kierowania pojazdami, uprawnień maszynisty lub przedstawi pisemne zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osób/by posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 4)W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu lub przedstawi pisemne zobowiązania innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach