Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 812 i 816 w granicach administracyjnych m. Włodawa i m. Orchówek polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich nr 812 i 816 w granicach administracyjnych m. Włodawa i m. Orchówek polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie: Zadanie nr 1 - miasta Włodawa w ilości 7 122,50 (19 963,00 m2) Zadanie nr 2 - miejscowość Orchówek w ilości 2 591,00 m (5 219,00 m2) 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów; b) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c) wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 3 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d) niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 8.00 i 13.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h) załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3) Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) Wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 99 000,00 PLN w tym : zadanie nr 1 - 61 400,00 PLN, zadanie nr 2 - 34 600,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą się dysponowaniem minimum dwoma ciągnikami rolniczymi o wadze do 1500 kg z pługiem odśnieżnym czołowym skośnym i piaskarką 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Akceptują warunki zawarte w SIWZ 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz potencjału technicznego (sprzętu) jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1) Ofertę przetargową ( z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załącznikiem do oferty (kosztorys)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach