Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 631 20 11 , fax. 042 631 20 28
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne
ul. Żeromskiego 116 116
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 631 20 11, fax. 042 631 20 28
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie drukowania książek oraz pozycji wydawniczych - materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych dla Działu Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych Politechniki Łódzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi w zakresie drukowania książek oraz pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych dla Działu Wydawnictw Naukowo-Dydaktycznych Politechniki Łódzkiej w okresie jednego roku od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla I części przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy PLN), Wadium dla II części przedmiotu zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1, 2.2 i 2.3. 2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1 i 1.4 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr 2B), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 3), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. 4 i 5), - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6A), - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6B), 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 2A), - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 1.04.2006r. do 31.03.2009r. dot. Drukowania książek o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług, jako Zał. nr 7A, oraz Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług Drukowania pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto - jako Zał. nr 7B. W przypadku zamówień dotyczących wydawnictwa seryjnego (cyklicznego) - Zamawiający oczekuje podania łącznej sumy zleceń na kwotę min. 100.000,00 PLN - w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN dla dwóch części przedmiotu zamówienia lub polisę w wysokości 50.000,00PLN, jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną z dwóch części przedmiotu zamówienia. (Zał. nr 8).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. 6A - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - pkt 8) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Zał. nr 6B - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 7A i/lub 7B - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług w ciągu ostatnich 3 lat (od 1.04.2006r. do 31.03.2009r.) dot. Drukowania książek o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług, jako Zał. nr 7A, oraz Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług dot. Drukowania pozycji wydawniczych, tj. materiałów informacyjno - okolicznościowych i reklamowych o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług - jako Zał. nr 7B. W przypadku zamówień dotyczących wydawnictwa seryjnego (cyklicznego) - Zamawiający oczekuje podania łącznej sumy zleceń na kwotę min. 100.000,00 PLN - w odniesieniu do dwóch części przedmiotu zamówienia. Zał. nr 8 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN dla dwóch części przedmiotu zamówienia lub polisę w wysokości 50.000,00PLN, jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną z dwóch części przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zamówienia - I część przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄ NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie i dostawa okładek do świadectw ukończenia studiów podyplomowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2016-07-19 - Druk okładek do dyplomów i suplementów oraz teczek na akta studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Druk plakatów, zaproszeń i kartek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Oznakowanie tablicami informacyjnymi granic obszarów chronionego krajobrazu województwa łódzkiego w celu ochrony różnorodności biologicznej.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-05-31 - Druk banera wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-05-17 - Zaprojektowanie, druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych: na potrzeby konferencji pn. Usługi na rzecz rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością w województwie łódzkim - bariery, możliwości, potrzeby. Analiza międzyśrodowiskowa.
Dodano: 2016-04-07 - Druki na targi pracy wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-03-22 - DRUK KATALOGU NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Dodano: 2016-03-15