Przetargi.pl
„Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych”

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4768063
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Bema 12A
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 4768063
    REGON: 36846794500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: w części A: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na terenach i powierzchni wyszczególnionej w załącznikach Nr 10A do 10F, polegających na: 1) koszeniu trawy na terenach wewnątrzosiedlowych, 2) jesiennym grabieniu liści, 3) oczyszczaniu terenów wewnątrzosiedlowych: zbieraniem odpadów wraz z opróżnianiem koszy (zbieranie zanieczyszczeń z terenów zielonych), 4) zimowym utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości), 5) letnim i zimowym utrzymaniu dojść, 6) letnim utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych. 2. Prace, o których mowa w pkt.1, Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zakresem obowiązków opisanym w siwz oraz w załącznikach do siwz. 3. Do realizacji prac przewidzianych umową Wykonawca zobowiązuje się skierować odpowiednio przeszkolonych i uprawnionych pracowników oraz odpowiedni, sprawny technicznie i przystosowany do wykonywanych prac sprzęt. Za wszelkie zdarzenia związane z niedochowaniem powyższego wymogu Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 4. W przypadku doposażenia się Zamawiającego, zatrudnienia pracowników lub osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych lub też w przypadku jakiejkolwiek zmiany lub ograniczenia zakresu usług przez Urząd Miasta Oświęcim, Zamawiający może ograniczyć powierzchnię i/lub częstotliwość prac, o których mowa w § 1 ust.1, a także zrezygnować z danego zakresu prac przez cały okres obowiązywania umowy. Treść uzgodnień potwierdzana będzie pisemnie w drodze notatek służbowych bądź protokołów spotkań pomiędzy Zamawiającym, a UM Oświęcim i nie będą wymagały aneksu do umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Podwykonawcy protokoły zmieniające zakres usługi wraz ze zmodyfikowanymi załącznikami jeszcze przed wprowadzeniem zmian. Strony umowy będą co miesiąc uzgadniały prace konieczne do wykonania w miesiącu następnym, szczegółowy zakres prac na każdy tydzień Strony uzgadniać będą w piątek tygodnia poprzedniego. 5. Wykonawca winien zagospodarować odpady pochodzące z realizacji usług świadczonych w zakresie oczyszczania miasta zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.). W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zielonych z terenu, na których Wykonawca świadczył usługi i ich transport na instalacje RIPOK do zagospodarowania. Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. 6. Zamawiający informuje, iż w związku z podjętymi pracami związanymi z doposażaniem się w specjalistyczny sprzęt związany z realizacją przedmiotu zamówienia i organizacją warsztatu pracy, Zamawiający nie gwarantuje przez okres realizacji zamówienia wykonania pełnego zakresu prac i zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prac (np. całego jednego zakresu prac) na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca informowany będzie przez Zmawiającego na bieżąco o planowanym wykonaniu przez niego całego lub częściowego zakresu prac w danej branży (zakresie). w zakres zamówienia wchodzi w części B: Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji świadczenie usług związanych z utrzymaniem fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Oświęcim, tj.: a) przy ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu, b) na Placu Pokoju, c) na Rynku Głównym w Oświęcimiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: dla części A (część nr 1): 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) dla części B (część nr 2): 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto MZUK Sp. z o.o. w ING Bank Śląski S. A. Nr PL 83 1050 1100 1000 0090 3134 5979. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w rozdziale X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: dla części A: Wykonawcy muszą posiadać: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.) lub współpracujące (ma zawartą umowę) z podmiotem gospodarczym uprawnionym (posiadającym wymagane zezwolenie) do zbierania i transportowania odpadów o powyższym kodzie. dla części B: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy- w zależności od części zamówienia – według zał. nr 1 lub nr 2 do siwz, 2) Wypełniony kosztorys ofertowy - w zależności od części zamówienia – według zał. 1 a lub 2a do siwz, 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Inne dokumenty wskazane w siwz w zależności od konfiguracji wykonawstwa. 5) Postuluje się przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. nr 8 lub 9 do siwz) - nieobowiązkowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach