Przetargi.pl
"Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2024 roku (II) - tereny miasta (Sektor 1)"

GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 624 92 00
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. +48 32 624 92 00
    REGON: 276257989
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2024 roku (II) - tereny miasta (Sektor 1)"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2024 roku (II) – tereny miasta (Sektor 1).”2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów. 3) Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SWZ.5) Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i sprzętem w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż – tereny miasta (Sektor 1) zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4. 7) Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia, na każdym etapie prac Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy – załącznik nr 8 do SWZ. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach