Przetargi.pl
"Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"

GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 624 92 00
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. +48 32 624 92 00
    REGON: 276257989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1). Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2). Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3). 1) Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III. 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1). Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2). Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3). 2) Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III. 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1). Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2). Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3). 3) Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża oraz sołectw Żarek i Gromca, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4. 6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III. 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac. 2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie:a) w przypadku składania oferty na Część I. – co najmniej jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 30 000 m2.b) w przypadku składania oferty na Część II. – co najmniej jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 24 000 m2.c) w przypadku składania oferty na Część III. – co najmniej jedno zamówienie obejmujące świadczenie usług bieżącego utrzymania terenów zieleni na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 12 000 m2.W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać obszar powierzchni należytego wykonania usługi dla każdej części oddzielnie.2) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował:a) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub z zakresu architektury krajobrazu, która będzie odpowiedzialna za nadzór podczas świadczenia usługi i kontrolę jakości wykonywanych prac.W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby dla więcej niż jednej części zamówienia, w zakresie wymagania dysponowania przez Wykonawcę osobą odpowiedzialną za nadzór podczas świadczenia usługi i kontrolę jakości wykonywanych prac.b) co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia.W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać dysponowanie osobami do realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia oddzielnie.Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji osób wskazanych w lit. a) i lit. b).3) Wykonawca musi wykazać posiadanie w ramach każdej części zamówienia z osobna następującego sprzętu:a) dla Części I.:- kosa spalinowa – min. 2 szt.- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.- piła spalinowa – min. 1 szt.- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z utrzymywanych terenów zieleni – min. 1 szt.Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.b) dla Części II:- kosa spalinowa – min. 2 szt.- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.- piła spalinowa – min. 1 szt.- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z utrzymywanych terenów zieleni – min. 1 szt.Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.c) dla Części III:- kosa spalinowa – min. 2 szt.- kosiarka spalinowa prowadzona z koszem zbierającym – min. 2 szt.- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 1 szt.- piła spalinowa – min. 1 szt.- samochód o ładowności do 3,5 tony przystosowany do zbierania odpadów pochodzących z utrzymywanych terenów zieleni – min. 1 szt.Zamawiający nie dopuszcza używania do koszenia ciężkiego sprzętu o wadze powyżej 1 tony.W sytuacji, gdy Wykonawca przedkłada ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia musi wykazać, iż posiada sprzęt techniczny oddzielnie dla każdej części zamówienia.Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wyksztalcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Dokument, o którym mowa powyżej w szczególności powinien określać:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących odpowiednio wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i określonym w SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach