Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 30
- Data zamieszczenia: 2023-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 30
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych na budynku przy ul Skawińskiej 8 w Krakowie, polegających na: remoncie dachu nad laboratorium, naprawie kominów, wymianie rur spustowych i rynien, (...) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych na budynku przy ul Skawińskiej 8 w Krakowie, polegających na: remoncie dachu nad laboratorium, naprawie kominów, wymianie rur spustowych i rynien, wymianie 5 sztuk okien dachowych w części centralnej oraz montażu płotków przeciwśniegowych.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opisie przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej w skrócie STWiORB), przedmiarze robót, programie prac budowlanych w celu awaryjnej naprawy pokrycia dachu budynku wzniesionego w 1999r., funkcjonalnie połączonego i przyległego w otoczeniu zabytku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków pod nr 4746 decyzją z dnia 24.07.2013r., pozwoleniu konserwatorskim Nr ZN-I.5142.10.2023 z dnia 27 stycznia 2023r., schemacie dachu objętego remontem, będących integralną częścią SWZ.1.3 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja techniczna oraz STWiORB. 1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, a celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys sporządzony metodą szczegółową w formacie pdf, podpisany zgodnie z wymaganiami opisanym w SWZ.1.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (gwarancja na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały) i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady (na całość przedmiotu zamówienia) zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.1.6 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.1.7 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.1.8 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP i ppoż.1.9 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.1.10 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.1.11 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy, najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).1.12 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga aby na dzień podpisania umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 (PLN). Wykonawca ma obowiązek utrzymania polisy OC w wymaganym zakresie i formie przez cały okres realizacji Umowy.1.13 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu opłaconego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić na Platformie e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i dokonać jego indywidualnej kalkulacji. Celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ i kompletności oraz prawidłowości wyceny Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia, wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, przedstawione w formie kosztorysu szczegółowego.5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień:Roboty budowlane:45000000-7 – Roboty budowlane;45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne;45111220-6 – Roboty w zakresie usuwania gruzu.8. Podwykonawstwo.8.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).8.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.8.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. 8.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).3. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zostały zawarte w pkt. 29) SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej,2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:2.4.1.1 - osobą przeznaczoną do pełnienie funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), a w przypadku realizacji zamówienia aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj.: między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1117).Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik nr 6a do SWZ.2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali i zakończyli co najmniej 2 zamówienia w zakresie robót ogólnobudowlanych, w tym dekarskich i blacharskich, których łączna wartość (wykazanych dwóch robót) była nie mniejsza niż 200 000 zł brutto.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik nr 6b do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 – km 4+150,95”
Dodano: 2024-05-10 - Kompleksowa modernizacja Krytej pływalni BOSIR zlokalizowanej przy ul. Wiejskiej 12 w Brzesku
Dodano: 2024-05-10 - Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”
Dodano: 2024-05-09 - Rozbiórka i translokacja chałupy z Lipnicy Wielkiej na teren Muzeum-OPE
Dodano: 2024-05-07 - Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
Dodano: 2024-05-07 - Robota budowlana polegająca na pracach remontowych w budynkach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie
Dodano: 2024-05-06 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
Dodano: 2024-05-02 - Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa ul. 3 Maja
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV
Dodano: 2024-05-02