Przetargi.pl
"Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"

GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 624 92 00
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. +48 32 624 92 00
    REGON: 276257989
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.„Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1).Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2).Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).1) Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor1).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów.3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia.Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określonyw art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzpi w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.„Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1).Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2).Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).2) Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów.3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniulub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia.Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określonyw art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzpi w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.„Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku”.2. Zamówienie podzielono na trzy części:Część I. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 1).Część II. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta (Sektor 2).Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).3) Część III. – Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2023 roku – tereny miasta i sołectw (Sektor 3).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na bieżącym utrzymaniu terenów zieleni zlokalizowanych na terenie miasta Libiąża oraz sołectw Żarek i Gromca, m.in. pielęgnację roślin, koszenie trawników, grabienie liści, nasadzenia roślin, przycinkę i wycinkę drzew i krzewów.3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniulub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia.Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach:- nr 9.1. do SWZ dla Części I. zamówienia,- nr 9.2. do SWZ dla Części II. zamówienia,- nr 9.3. do SWZ dla Części III. zamówienia.5. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi bieżącego utrzymania terenów zieleni w Gminie Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. i dla Części III.1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określonyw art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących prace polegające m.in. na: pielęgnacji roślin, koszeniu trawników, grabieniu liści, nasadzeniu roślin, przycince i wycince drzew i krzewów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osoby nadzorującej wykonanie prac.2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi.3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzpi w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wór umowy dla poszczególnej części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz.I., nr 8.2 do SWZ dla Cz.II., nr 8.3 do SWZ dla Cz.III., ).5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach