Przetargi.pl
Dokonywanie badań stanu technicznego pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48126167000
  • Data zamieszczenia: 2023-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48126167000
    REGON: 357116163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokonywanie badań stanu technicznego pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu badań stanu technicznego pojazdów usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym,b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:- PPU, tj. załącznik nr 2 do SWZ,- Zakres rzeczowy, tj. załącznik nr 8 do SWZ,c) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie czas wykonania 1 badania stanu technicznego pojazdu: minimum 1 dzień, maksymalnie 7 dni (Oferty zawierające czas wykonania 1 badania stanu technicznego pojazdu dłuższy niż 7 dni, zostaną odrzucone),d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ,e) Termin realizacji umowy: okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy,f) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,g) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł brutto.d) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1) Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 zadanie polegające na wykonywaniu ocen technicznych pojazdów na kwotę co najmniej 150 000 zł brutto,2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia tj. co najmniej 1 osobą wpisaną na listę certyfikowanych rzeczoznawców (zgodnie z art. 79a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2022 poz. 988).2. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej części specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Części 4 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach