Przetargi.pl
usługi transportowo-sprzętowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010, 2010/2011

Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6867079 , fax. 084 6881820
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
    ul. Sikorskiego 3 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6867079, fax. 084 6881820
    REGON: 95037162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi transportowo-sprzętowe związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010, 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2009/2010, 2010/2011, - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2011r. (odwołanie akcji przez zamawiającego). Przedmiot zamówienia podzielono na 4 zadania. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 1 Biłgoraj. Zad. 1 nośnik pługa średniego bocznego samochód o ład. 8-10 ton 8 000 km Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. Zad. 2 nośnik pługa średniego bocznego z pługiem oferenta 6 000 km Zad. 3 równiarka 200 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 3 Teodorówka Zad. 4 równiarka 200 godz. Wykonawca jest zobowiązany do przystosowania głowicy na swój koszt, bez pogarszania jej stanu technicznego. Wykonawca może też zaoferować głowicę własną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5 ) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy, Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierowca , maszynista ) posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach