Przetargi.pl
USŁUGI STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS ARCHIDIECEZJI WROCŁAWSKIEJ

Caritas Archidiecezji Wrocławskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-328 Wrocław, ul. Katedralna 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3271300 , fax. 071 3271302
  • Data zamieszczenia: 2010-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej
    ul. Katedralna 7 7
    50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3271300, fax. 071 3271302
    REGON: 04009743900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościelna os.prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI STAŁEGO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - UCZESTNIKÓW WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS ARCHIDIECEZJI WROCŁAWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej (WTZ) w Sycowie w latach 2011 -2012. 2) stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z ich miejsca zamieszkania do Filii WTZ w Sycowie przy ul. Kościelnej 3A i z powrotem do miejsca ich zamieszkania, a więc dwa kursy dziennie po tej samej trasie. 3) niektóre zajęcia mogą odbywać się poza terenem WTZ, o czym każdorazowo Wykonawca zostanie powiadomiony wcześniej. 4) Zamawiający ustala nastepującą trasę przejazdu obejmujące n/w miejscowości. Trasa przejazdu - 42 km X 2 - zajęcia w Sycowie 1. Drołtowice 2. Międzybórz 3. Niwki Książęce 4. Kraszów 5. Komorów 6. Syców i powrót 1) dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu nie przekracza 11 osób, 2) szacowana ilość dni przewozów wyniesie 225 dni. 3) Zamawiający zastrzega ,iż w trakcie obowiązywania umowy na daną usługę może ulec zmianie trasa(długość) przejazdów. Ze względu na ewentualny wzrost lub zmniejszenie liczby uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej , trasa może ulec zmianie poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejscowości, a co za tym idzie - zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów. Ponadto Istnieje możliwość czasowego zawieszenia lub odwołania dowozu na jakiejś trasie. 4) Wymogi stawiane wykonawcy: -usługi muszą być wykonywane samochodami przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych : wyposażonymi w najazdy na wózek lub windy dla wózków inwalidzkich, miejsce przeznaczone do przewozu osoby niepełnosprawnej i złożonego wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa, -samochody muszą być odpowiednio oznakowane, w pełni sprawne (posiadające ważne badania diagnostyczne), zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo i komfort jazdy pasażerów, -Wykonawca musi zapewnić stały kontakt telefoniczny z pracownikami WTZ , ze względu na stan psychofizyczny uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej. UWAGA! Trasa dowozu uczestników liczona jest od miejsca zabrania pierwszego uczestnika dziennej trasy przejazdu do miejsca dowozu ostatniego uczestnika tej trasy w dowozie powrotnym . Od chwili zabrania pierwszego uczestnika za bezpieczeństwo w czasie przewozu odpowiada Wykonawca. Wykonawca dojeżdża z siedziby firmy do miejsca pierwszego uczestnika oraz wraca po odwiezieniu ostatniego uczestnika do siedziby firmy - na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wroclaw.caritas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach