Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 065 5752142
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142
REGON: 00052573100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwania padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część. CZĘŚĆ I - zakres usługi: a) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie); b) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie; c) usuwanie padliny z terenu gminy; d) opróżnianie koszy i kontenera na targowisku miejskim przy ul. Nowe Wrota w Gostyniu; e) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu; f) monitorowanie i utrzymanie czystości w wymiarze 8 godz. dziennie na ulicach, określonych w SIWZ; g) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie (w zakres usługi wchodzi również zagospodarowanie odpadów);. CZĘŚĆ II - zakres usługi: utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne); Szczegółowy zakres usługi w cz. I i cz. II określono w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Cz. I 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę (ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.); 2.posiadania wiedzy i doświadczenia - min. 1 - rocznego doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dysponowanie samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5. oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Cz. II 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia - min. 1 - rocznego doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dysponowanie zamiatarką do wykonania mechanicznego zamiatania; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5.oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców (w cz. I i cz. II) zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, należy przedłożyć dokumenty: cz. I 1. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2.zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę; 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4.wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 5.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 6.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru formularza zał. do SIWZ); 7.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (nie dotyczy osób fizycznych - składają tylko oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia); cz. II 1.pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 2.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3.wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 4.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru formularza zał. do SIWZ); 6.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (nie dotyczy osób fizycznych - składają tylko oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
Dodano: 2016-07-27 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o. o.
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz zorganizowanie punktów odbioru przeterminowanych leków z aptek wraz z odbiorem i zagospodarowaniem zebranych odpadów z terenu gminy Swarzędz
Dodano: 2016-07-22 - usługa uporządkowania działki oraz wywozu i utylizacji odpadów - postępowanie nr 016/POZ/30/2016
Dodano: 2016-07-21 - Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Doruchów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne oraz transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w m. Olszowa jako regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.
Dodano: 2016-07-05 - Odbiór komponentów do produkcji RDF powstałych z sortowania odpadów komunalnych
Dodano: 2016-07-05 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turek oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-30 - Prowadzenie Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz zorganizowanie punktów odbioru przeterminowanych leków z aptek wraz z odbiorem i zagospodarowaniem zebranych odpadów z terenu gminy Swarzędz
Dodano: 2016-06-21 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Krzymów
Dodano: 2016-06-20 - Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Tuliszków
Dodano: 2016-06-17