Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Nadarzyn tj.: - Szkoła Podstawowa w Ruścu, - Szkoła Podstawowa w Kostowcu - Szkoła Podstawowa w Nadarzynie - Szkoła Podstawowa w Woli Krakowiańskiej - Szkoła Podstawowa w Młochowie realizowane od 01.09.2013 do 30.06.2014 w ramach projektu systemowego pn.: Dobry start - kontynuacja finansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7298185 , fax. 22 7298175
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7298185, fax. 22 7298175
    REGON: 01326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Nadarzyn tj.: - Szkoła Podstawowa w Ruścu, - Szkoła Podstawowa w Kostowcu - Szkoła Podstawowa w Nadarzynie - Szkoła Podstawowa w Woli Krakowiańskiej - Szkoła Podstawowa w Młochowie realizowane od 01.09.2013 do 30.06.2014 w ramach projektu systemowego pn.: Dobry start - kontynuacja finansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych (klas I-III) prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektu finansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie 1. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie - w ramach projektu Dobry start - kontynuacja. Termin realizacji od dnia 01.09.2013r do dnia 30.06.2014r Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z logopedii dla klas I-III zajęcia mające na celu zminimalizowanie zaburzeń mowy - 630 godzin łącznie (18 godziny w tygodniu dla wybranych 29 uczniów z klas I-III) Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I-III zajęcia mające zminimalizować specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zagrożenie dysleksją - 35 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 3 uczniów z klas I-III); Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z zakresu zaburzenia komunikacji społecznej dla klas I-III - 70 godziny łącznie (2 godziny w tygodniu dla wybranych 6 uczniów z klasy I-III) Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas I-III zajęcia przeznaczone dla dzieci mających trudności w opanowaniu umiejętności matematycznych - 35 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 3 uczniów z klas I-III); Część 5: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności -70 godzin łącznie (2 godziny w tygodniu dla wybranych 8 uczniów z klas I-III); Część 6: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności -70 godzin łącznie (2 godziny w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-III); Część 7: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w uczeniu się dla klas I-III - 175 godzin łącznie (5 godzin w tygodniu dla wybranych 8 uczniów z klas I-III); Część 8: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe i taneczne - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - (2 rodzaje zajęć po 35 godzin: sportowe i taneczne) - 70 godzin łącznie (2 x1 godzina w tygodniu dla wybranych 35 uczniów z klas I-III); Część 9: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania języka angielskiego - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności -105 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 28 uczniów z klas I-III); Zadanie 2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Dobry start - kontynuacja.Termin realizacji od dnia 01.09.2013r do dnia 30.06.2014r Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z logopedii dla klas I-III zajęcia mające na celu zminimalizowanie zaburzeń mowy - 98 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 10 uczniów z klas I-III) Część 11; dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I-III zajęcia mające zminimalizować specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zagrożenie dysleksją - 165 godzin łącznie (5 godzin w tygodniu dla wybranych 12 uczniów z klas I-III); Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w uczeniu się dla klas I-III - 693 godziny łącznie (21 godzin w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III); Część 13: dodatkowe zajęcia o charakterze muzycznym stymulujące rozwój dzieci poprzez muzykę (nauka gry na co najmniej 2 instrumentach, nauka śpiewu w tym także założenie chóru szkolnego, prowadzenie zajęć z rytmiki) - 132 godziny łącznie (4 godziny w tygodniu dla wybranych 40 uczniów z klas I-III); Część 14: ćwiczenia usprawniające małą motorykę, terapia ręki dla klas I-III - 32 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 10 uczniów z klas I-III); Część 15: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - 32 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 12 uczniów z klas I-III); Część 16: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - 32 godzin łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 10 uczniów z klas I-III); Część 17: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania techniczno - plastyczne - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - 132 godziny łącznie (4 godzina w tygodniu dla wybranych 12 uczniów z klas I-III); Zadanie 3. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Dobry start - kontynuacja. Termin realizacji od dnia 01.09.2013r do dnia 30.06.2014r Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z logopedii dla klas I-III zajęcia mające na celu zminimalizowanie zaburzeń mowy - 30 godziny łącznie (1 godzin w tygodniu dla wybranych 9 uczniów z klas I-III); Część 19: dodatkowe zajęcia wyrównawcze z gimnastyki korekcyjnej - zajęcia z zakresu korekcji wady podstawy dla klas I-III - 117 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas I-III); Część 20: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania języka angielskiego - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - 90 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas I-III); Część 21: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I-III zajęcia mające zminimalizować specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zagrożenie dysleksją - 106 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 12 uczniów z klas I-III); Zadanie 4. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Dobry start - kontynuacja. Termin realizacji od dnia 01.09.2013r do dnia 30.06.2014r Część 22; dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I-III zajęcia mające zminimalizować specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zagrożenie dysleksją - 36 godzin łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 10 uczniów z klas I-III); Część 23: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki - zajęcia przeznaczone dla dzieci mających trudności w opanowaniu umiejętności matematycznych -112 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas I-III); Część 24: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego - 112 godzin łącznie (3 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas I-III); Część 25: dodatkowe zajęcia wyrównawcze z gimnastyki korekcyjnej - zajęcia z zakresu korekcji wady podstawy dla klas I-III -36 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 10 uczniów z klas I-III); Zadanie 5. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Kostowcu - w ramach projektu Dobry start - kontynuacja. Termin realizacji od dnia 01.09.2013r do dnia 30.06.2014r. Część 26; dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I-III zajęcia mające zminimalizować specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zagrożenie dysleksją - 64 godzin łącznie (2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas I-III); Część 27: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki - zajęcia przeznaczone dla dzieci mających trudności w opanowaniu umiejętności matematycznych - 32 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 5 uczniów z klas I-III); Część 28: zajęcia socjoterapeutyczne i psychospołeczne - zajęcia przeznaczone dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 32 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 12 uczniów z klas I-III); Część 29: dodatkowe zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze - zapewnienie dzieciom poprzez zajęcia rozwijania zainteresowań i zdolności - 32 godziny łącznie (1 godzina w tygodniu dla wybranych 6 uczniów z klas I-III); 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektora szkoły, w której realizowany jest projekt, b) za godzinę lekcyjną uważa się 45 lub 60 minut w zależności od prowadzonego zajęci, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 23.04.2013r. c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać ewaluację zajęć na końcu trwania projektu i dostarczyć w formie pisemnej Dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) zajęcia dodatkowe mają odbywać się 5 dni tygodniu (dni powszednie), termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania), e) Wykonawca opracuje Program zajęć dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów i przedłoży go dyrektorowi szkoły, nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; przy czym należy uwzględnić że program zajęć ma być kontynuacją programów rozpoczętych w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Dobry start szansą na sukces; f) zajęcia odbywać się będą zgodnie z Harmonogramem realizacji projektu; g) ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu z dyrektorem danej szkoły; h) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, i) obligatoryjna obecność Wykonawcy na zebraniach zespołów wychowawczych; j) w przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynatora projektu oraz Dyrektora szkoły. k) sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby prowadzące zajęcia mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach