Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności

Gmina Korytnica ogłasza przetarg

  • Adres: 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6612284 , fax. 025 6612260
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korytnica
    ul. Małkowskiego 20 20
    07-120 Korytnica, woj. mazowieckie
    tel. 025 6612284, fax. 025 6612260
    REGON: 00053641000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. d) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. e) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. f) Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, żadna część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 2) Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności. (nr projektu POKL.09.01.02.-14-119-10), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX . Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Informacje o projekcie. a) Projekt realizowany jest w okresie od 08.2011 r. do 28.02.2012 r. na terenie Gminy Korytnica w Szkole Podstawowej w Sewerynowie. b) Głównym celem projektu Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności jest realizacja programu rozwojowego SP w Sewerynowie przez zapewnienie 74 uczniom, od 08.2011 do 02.2013 roku, dostępu do szerokiej oferty wysokiej jakości usług edukacyjnych ukierunkowanych na niwelowanie braków, zmniejszenie dysproporcji i wyrównywanie szans edukacyjnych, praktyczne kształcenie kompetencji kluczowych oraz wzmocnienie ich zdolności do kontynuowania nauki i przyszłego zatrudnienia. c) Realizacja projektu zakłada w zakresie rezultatów miękkich, m.in.: przełamanie niechęci do nauki, wzrost: zainteresowania nauką, motywacji do pracy, aktywności, kreatywności, umiejętności współdziałania. d) Projekt zakłada prowadzenie zajęć metodami aktywizującymi, przy maksymalnym wykorzystanie technologii informacyjnej i multimedialnych pomocy, których dostarczy Zamawiający. e) Zajęcia odbywać się będą w trybie pozalekcyjnym w Szkole Podstawowej w Sewerynowie oraz pozaszkolnym, od poniedziałku do piątku bezpośrednio po obowiązkach szkolnych oraz w dni wolne od nauki. f) W ramach projektu uczniowie mają organizowane jednodniowe wyjazdy edukacyjne (7 wyjazdów) oraz czterodniowe warsztaty turystyczno - krajoznawcze (3 wyjazdy). 5) Oferty częściowe a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. b) Zamówienie zostało podzielone na 19 części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych, wieku uczestników i zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku projektowym. c) Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 3 wybrane części, (ocena ofert będzie przeprowadzona osobno dla każdej części) przy czym łączna liczba zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne w projekcie Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności, nie może przekroczyć 200 godzin. d) Złożenie - przez tego samego wykonawcę - ofert na więcej niż 3 części zamówienia lub przekroczenie w ramach złożonych ofert, 200 godzin zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy. 6) Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty psychologiczne i indywidualne konsultacje -2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI -22 godz. warsztatów -11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych łącznie: 33 godz. -kwalifikacje: psycholog lub równoważne CZĘŚĆ II: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty pedagogiczne i indywidualne konsultacje -2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI -22 godz. warsztatów -11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych łącznie: 33 godz. -kwalifikacje: pedagog lub równoważne CZĘŚĆ III: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa I w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. I, 2012/2013 - kl. II -częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo -szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna CZĘŚĆ IV: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa II w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. II, 2012/2013 - kl. III częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna CZĘŚĆ V: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa III w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. III, częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni łącznie: 29 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna CZĘŚĆ VI: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - kl. IV-VI 3 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 120 godz. kwalifikacje: język polski lub terapia pedagogiczna CZĘŚĆ VII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. 0 - III 4 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 160 godz. kwalifikacje: język angielski w kl. I - III lub równoważne CZĘŚĆ VIII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. IV - VI 3 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 120 godz. kwalifikacje: język angielski - szkoła podstawowa CZĘŚĆ IX: Ja też potrafię - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne 3 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 3 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 120 godz. kwalifikacje: terapia pedagogiczna lub równoważne CZĘŚĆ X: Giętki język - zajęcia logopedyczne zajęcia indywidualne częstotliwość zajęć: 5 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 200 godz. kwalifikacje: logopeda CZĘŚĆ XI: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. I - III 1 grupa częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna CZĘŚĆ XII: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. IV - VI 3 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 120 godz. kwalifikacje: matematyka CZĘŚĆ XIII: Zobaczyć, dotknąć, zrozumieć - koło przyrodniczo ekologiczne 2 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: o grupa I - 1 godz. tygodniowo o grupa II - 2 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 120 godz. kwalifikacje: przyroda lub równoważne CZĘŚĆ XIV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. I - III 1 grupa częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna CZĘŚĆ XV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. IV - VI 1 grupa częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: matematyka CZĘŚĆ XVI: Figle i wybryki w krainie muzyki 1 grupa częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo szacowana liczba tygodni w roku szkolnym: o 2011/2012: 29 tygodni o 2012/2013: 11 tygodni łącznie: 40 godz. kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna, sztuka lub równoważne CZĘŚĆ XVII: Figle i wybryki w krainie plastyki - warsztaty sobotnie 2 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę szacowana liczba sobót w roku szkolnym: o 2011/2012: 15 sobót o 2012/2013: 5 sobót łącznie: 80 godz. kwalifikacje: plastyka, sztuka lub równoważne CZĘŚĆ XVIII: Figle i wybryki w krainie tańca i gimnastyki - warsztaty sobotnie 1 grupa częstotliwość zajęć dla grupy: 2 godz. w sobotę szacowana liczba sobót w roku szkolnym: o 2011/2012: 15 sobót o 2012/2013: 5 sobót łącznie: 40 godz. kwalifikacje: wychowanie fizyczne, sztuka lub równoważne CZĘŚĆ XIX: W krainie informatyki - warsztaty sobotnie 2 grupy częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę szacowana liczba sobót w roku szkolnym: o 2011/2012: 15 sobót o 2012/2013: 5 sobót łącznie: 80 godz. kwalifikacje: informatyka 7) Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu godzina dydaktyczna, czyli 45 minut, z wyłączeniem części X, dla której 1 godzina wynosi 60 minut. 8) Obowiązki wykonawcy: a) odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć, b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez koordynatora projektu (specyfika funkcjonowania szkoły - konieczność odwozu uczestników po zajęciach) c) dyspozycyjność i elastyczność wobec zmian w harmonogramie, wynikających ze zmiany planu zajęć szkolnych, d) poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na wykonanie usługi edukacyjnej: udział w rekrutacji uczestników projektu, diagnoza poziomu wiedzy, umiejętności i postaw odbiorców usług edukacyjnych, sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć w czasie wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych, e) przygotowanie, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, koncepcji usługi edukacyjnej poprzez opracowanie programu zajęć (nie dotyczy ofert częściowych: III, IV, V, VI) i planu pracy zgodnego z założeniami projektu i dostosowanego do potrzeb uczniów; program powinien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne), przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć f) przedstawienie programu zajęć do akceptacji Koordynatorowi Projektu, g) opracowanie (w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy), w ramach zespołów zadaniowych (dotyczy ofert częściowych: I- XII, XIV-XV) lub samodzielnie, szczegółowego wykazu pomocy dydaktycznych i materiałów koniecznych do realizacji usługi, zgodnego z założeniami i budżetem projektu oraz przygotowaną koncepcją usługi edukacyjnej, h) dbałość o sprzęt i pomoce edukacyjne zakupione w ramach projektu lub udostępnione przez realizatora: Szkołę Podstawową w Sewerynowie, i) dbałość o stan pomieszczeń wyznaczonych do realizacji zajęć, j) współpraca z pozostałym personelem projektu i Koordynatorem w zakresie przygotowania szczegółowego programu wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych, k) ewaluacja osiągnięć uczestników zajęć pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie, l) mierzenie rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych. m) sporządzanie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, n) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (dziennik zajęć, karta wyjazdów edukacyjnych, sprawozdania miesięczne i okresowe, karta ewidencji czasu pracy itp.), o) poddanie się bieżącej kontroli Koordynatora projektu w zakresie: wykonywania usługi edukacyjnej poprzez hospitację zajęć (stosowanie aktywizujących metod pracy, wykorzystanie dostarczonych przez zamawiającego pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wiedzy w praktyce, atmosfera w czasie zajęć); sprawdzania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, p) współpraca z Koordynatorem w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji projektu, q) informowanie Koordynatora o wszelkim problemach, związanych z realizacją usługi r) przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci, s) informowania o realizacji projektu w ramach działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, t) udział w okresowych naradach zwoływanych przez Koordynatora Projektu, w celu omawianie postępów w realizacji projektu oraz bieżących spraw i problemów związanych z realizacją projektu, u) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywanie umowy, v) informowanie Koordynatora Projektu o każdym przypadku niemożności wykonania przedmiotu umowy(w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych) zgodnie z harmonogramem, w) w przypadku zatrudnienia w więcej niż jednym projekcie prowadzenie miesięcznej ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w które jest zaangażowany i przedstawianie jej Koordynatorowi Projektu. 9) Ze względu na specyfikę projektu, zakładającego maksymalne wykorzystanie w trakcie zajęć dostępnej w szkole pracowni komputerowej, Wykonawca musi biegle posługiwać się komputerem, pomocami multimedialnymi. 10) W zakresie realizacji obowiązków wynikających z realizacji usługi edukacyjnej Wykonawca podlega Koordynatorowi Projektu. 11) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 12) Potwierdzenia należytego wykonania umowy dokonuje Koordynator Projektu. 13) Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt i pomoce dydaktyczne. 14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania zlecenia osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korytnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach