Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny

Urząd Gminy w Kowali ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala 105a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6101760 , fax. 0-48 6101760
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kowali
    Kowala 105a 105a
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6101760, fax. 0-48 6101760
    REGON: 00054294200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należeć m.in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Dobry start - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Kowala i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 34 części zamówienia. f) Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 34 części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub których może być Wykonawcą. 4. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Szkoła Podstawowa w Bardzicach Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją Liczba godzin ogółem: 60 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem:120 h (2 grupy po 60h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Kończycach-Kolonii Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją Liczba godzin ogółem: 60 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 60 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Kowali Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją Liczba godzin ogółem: 180 h (3 grupy po 60 h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 13 Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 60 h (2 grupy po 30h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 14 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 180 h (3 grupy po 60h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 15 Rodzaj zajęć: warsztaty socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 16 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w opanowaniu języka obcego Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 17 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 18 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 19 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności językowe Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 20 Rodzaj zajęć: warsztaty instrumentalno-wokalne Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Mazowszanach Część zamówienia nr 21 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją Liczba godzin ogółem: 300 h (5 grup po 60h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 22 Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 90 h (3 grupy po 30h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 23 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem:120 h (2 grupy po 60h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 24 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Liczba godzin ogółem: 60 h (2 grupy po 30h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 25 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 26 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności humanistyczne, teatralno-recytatorskie Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 27 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 28 Rodzaj zajęć: warsztaty instrumentalno-wokalne Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Szkoła Podstawowa w Młodocinie Część zamówienia nr 29 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją Liczba godzin ogółem: 60 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 30 Rodzaj zajęć: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 31 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna Liczba godzin ogółem: 60 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 32 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej/kluby małego odkrywcy Liczba godzin ogółem:30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. Część zamówienia nr 33 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zdolności plastyczne Liczba godzin ogółem: 30 h Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012 r. PSP w Bardzicach, Kończycach, Kowali, Mazowszanach i Młodocinie Część zamówienia nr 34 Rodzaj zajęć: warsztaty psychologiczno-pedagogiczne uczniów ze wszystkich szkół oraz ich rodziców Liczba godzin ogółem: 150h (5 szkół po 30h) Harmonogram: - od stycznia do czerwca 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kowala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach