Gmina Nasielsk ogłasza przetarg
- Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
- Data zamieszczenia: 2012-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
ul. Elektronowa 3 3
05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
REGON: 00052849790913 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w ramach priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Edukacja Twoją Szansą - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Nasielsk w okresie od 01.09.2012r. do 31.01.2014 r. w Szkole Podstawowej w Popowie Borowym, Zespole Szkół Nr 2 w Starych Pieścirogach, Zespole Szkół Nr 3 w Cieksynie dla których organem prowadzącym jest Gmina Nasielsk. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych (zajęcia w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 31 stycznia 2014 roku z przerwą wakacyjną b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres, ilość i rodzaj zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące część zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych przewiduje się jako 45 minut pracy, zaś czas trwania zajęć specjalistycznych wymienionych w Rozporządzeniu MEN z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2010r. Nr 228, poz. 1487 ze zm.) - 60 minut. Wszystkie zajęcia będą odbywały się poza podstawą programową, od poniedziałku do piątku. Warunki realizacji i odbioru: 1) Wykonawca w porozumieniu z dyrektorem szkoły przygotowuje w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowy harmonogram zajęć. 2) Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według opracowanych harmonogramów, zatwierdzonych przez Dyrektorów poszczególnych szkół biorących udział w projekcie po zaakceptowaniu przez koordynatora projektu. 3) W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad: a) zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku; b) ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w danej szkole. 4) W przypadku niemożliwości realizowania przez Wykonawcę przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć, spowodowanej usprawiedliwioną nieobecnością trwającą w miesiącu nie dłużej niż pięć dni roboczych, przy czym przez usprawiedliwioną nieobecność rozumie się wyłącznie nieobecność udokumentowaną zwolnieniem lekarskim lub innym dokumentem urzędowym, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ilości godzin równej nie odbytym zajęciom, w innym terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia. Zamawiający dopuszcza odpracowanie przez Wykonawcę niezrealizowanych godzin lekcyjnych w innych przypadkach w terminach ustalonych z dyrektorem szkoły. 5) Dyrektor szkoły, w której realizowane będą zajęcia przekaże Wykonawcy w dniu rozpoczęcia zajęć imienny wykaz osób biorących udział w zajęciach. 6) Do podstawowych zajęć Wykonawcy należy: a) przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa w rozdz. III pkt 2 specyfikacji w terminie do 7 dni od podpisania umowy, b) niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizacje zajęć zgodnie z harmonogramem, c) zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, d) bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji, e) przedkładanie dyrektorowi raz na kwartał oceny postępów w nauce ucznia, f) sporządzanie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą. g) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz. 1024), h) niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, i) ewidencja osiągnięć uczniów, tj. przygotowanie i prowadzenie ankiet i testów wstępnych i końcowych, przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły). 7) Zamawiający, dyrektor szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. Warunki rozliczenia prac. 1. Rozliczenie następować będzie w cyklu miesięcznym na podstawie rachunku/faktury wystawionego przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły. Wykonawca wyliczy wynagrodzenie według wzoru: liczba faktycznie zrealizowanych godzin w miesiącu x stawka godzinowa. 2. Od opisanego wyżej wynagrodzenia Zamawiający odprowadzi należne stawki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z odrębnymi przepisami. 3. Wypłata wynagrodzenia następować będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wypełnionego rachunku/faktury. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość opóźnienia w wypłacie wynagrodzenia w przypadku nieterminowego przekazania środków przez Instytucję wdrażającą. Wynagrodzenie wypłacone będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych przez Instytucję Wdrażającą, na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Instytucję Wdrażającą, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki według harmonogramu opracowanego po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i zaakceptowaniu przez koordynatora projektu. Ponadto zajęcia mają być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w Publicznym Gimnazjum w Skaryszewie realizowanych od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość
Dodano: 2014-10-22 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn.: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w partnerstwie przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-09-22 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu konkursowego pn.: Dać szansę na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-09-17 - Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, specjalistycznych w Szkole Podstawowej w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn realizowane od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu konkursowego pn.: Dać szansę na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-09-10 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoły z Przyszłością w Zespole Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie Gimnazjum Nr 3.
Dodano: 2014-08-26 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu Szkoły z przyszłością w Zespole Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie Gimnazjum Nr 3.
Dodano: 2014-08-26 - Zatrudnienie nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w projekcie POKL Nauka drogą do szczęścia
Dodano: 2014-08-26 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu Szkoły z przyszłością w Zespole Szkół Gimnazjum Nr 1 im. Polskich Mistrzów Olimpijskich w Wyszkowie
Dodano: 2014-08-22 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoły z przyszłością w Zespole Szkół Gimnazjum Nr 1 im. Polskich Mistrzów Olimpijskich w Wyszkowie
Dodano: 2014-08-22 - Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w: PSzP w Skaryszewie, PSzP w Odechowie, PSzP w Dzierzkówku Starym, PSzP w Modrzejowicach, Publicznym Gimnazjum w Skaryszewie, Publicznym Gimnazjum w Makowcu realizowanych od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość.
Dodano: 2014-08-11