Przetargi.pl
Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania do celów ustalenia wartości nieruchomości objętych decyzją Wojewody Lubelskiego z dnia 30 sierpnia 2005r. znak:RR.II.7045-3/10/05 o ustaleniu lokalizacji drogi ekspresowej S-19 Białystok-Lublin-Rzeszów na terenie gminy Konopnica, na odcinku od granicy z gminą Jastków do włączenia do istniejącej drogi krajowej Nr 19 w obrębie geodezyjnym Tereszyn - 14 działek.

Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7424535 , fax. 081 7424200
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7424535, fax. 081 7424200
    REGON: 00051429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi biegłych rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania do celów ustalenia wartości nieruchomości objętych decyzją Wojewody Lubelskiego z dnia 30 sierpnia 2005r. znak:RR.II.7045-3/10/05 o ustaleniu lokalizacji drogi ekspresowej S-19 Białystok-Lublin-Rzeszów na terenie gminy Konopnica, na odcinku od granicy z gminą Jastków do włączenia do istniejącej drogi krajowej Nr 19 w obrębie geodezyjnym Tereszyn - 14 działek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych mających na celu: określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721 ze zm.) wg. stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji oraz według ich aktualnej wartości rynkowej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą działki rolne niezabudowane. Wykaz działek stanowiących przedmiot zamówienia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz, 2603 ze. zm.), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109), standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (Wyd. PFSRM) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Operaty szacunkowe muszą zawierać dodatkowo protokół z oględzin nieruchomości stanowiących przedmiot zlecenia. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku konieczności aktualizacji sporządzonej wyceny, wykonawca dokona jej aktualizacji w okresie 24 miesięcy od daty jej sporządzenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 10% zamawianych operatów przypadających na wykonawcę. Aktualizacja będzie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki będą oceniane według kryterium spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków składa: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). Oświadczenia i dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww2.lublin.uw.gov.pl/zampub/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach