Przetargi.pl
Usługę hotelarsko gastronomiczną podczas konferencji naukowej POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/227/BZP/2012/1035

Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
    ul. Nowowiejska 15/19 15/19
    00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę hotelarsko gastronomiczną podczas konferencji naukowej POSTĘPOWANIE NUMER WEiTI/227/BZP/2012/1035
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko gastronomiczna podczas konferencji naukowej która odbędzie się w dniach od 16.04.2013 do 20.04.2013 r. Zamawiający wymaga aby konferencja odbyła się w hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, posiadającym zaplecze konferencyjne oraz noclegowo-restauracyjne. Hotel lub kompleks budynków musi dysponować minimum 300 miejscami noclegowymi (bez dostawek w pokojach). Wymagana lokalizacja hotelu: położony na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w atrakcyjnym otoczeniu (jeziora w bezpośrednim sąsiedztwie - max. 300 m do najbliższego jeziora, max. 2 km do kompleksu leśnego). Zamawiający przewiduje, iż w konferencji weźmie udział od 220 do 300 osób. Zamawiający gwarantuje uczestnictwo minimum 220 osób. Zamawiający przekaże dokładną liczbę i listę uczestników oraz strukturę wykorzystania zarezerwowanych pokoi do dnia 5 kwietnia 2013 r. Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty zaliczki w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy na poczet realizacji zamówienia w terminie do 01.03.2013 r., na podstawie wystawionej przez Wykonawcą faktury pro forma. Zakres zamówienia obejmuje: Noclegi dla uczestników konferencji naukowej i osób towarzyszących: 1) Pokoje jednoosobowe - min. 40 2) Pokoje dwuosobowe - dla pozostałych uczestników Pokoje, sale konferencyjnej część restauracyjna muszą znajdować się w jednym budynku lub w kompleksie budynków. Łóżka w pokojach dwuosobowych powinny być ustawione rozdzielnie. Zamawiający wymaga co najmniej 3 miejsca w pokojach dla niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga następującego wyposażenia wszystkich pokojów: bezpłatny Internet w pokojach (przewodowy lub bezprzewodowy), TV, minibar, telefon, biurko lub stolik z miejscem do pracy. Wynajęcie sal konferencyjnych: - Sali odpowiedniej dla co najmniej 300 osób i powierzchni min. 300 m2 na prezentacje plenarne, - Dwóch sal (każda o powierzchni odpowiedniej dla co najmniej 150 osób i powierzchni min. 150 m2), na prezentacje w 2 sekcjach konferencji, - Prezentacje plenarne nie będą przeprowadzane jednocześnie z prezentacjami w sekcjach konferencji w związku z tym Zamawiający dopuszcza rozwiązanie z podziałem dużej sali konferencyjnej na dwie mniejsze pod warunkiem zapewnienia odpowiedniego komfortu akustycznego (odpowiednie wyciszenie między salami), - Miejsce wystawowe dla przedsiębiorców w bezpośredniej bliskości sal konferencyjnych (kryta powierzchnia z dostępem do elektryczności) - 150 m2, - sala o powierzchni min. 150 m2 przeznaczona do prezentacji plakatów konferencyjnych (wyposażenie tej sali zapewnia Zamawiający). Wyposażenie każdej sali konferencyjnej (na obrady plenarne i sesyjne): - ekran przystosowany do rzutników multimedialnych - rzutnik multimedialny - nagłośnienie - mikrofon bezprzewodowy - bezpłatny dostęp do internetu bezprzewodowego Wyposażenie hotelu (do wykorzystania przez uczestników konferencji w ramach oferty): - min. 2 sauny - jacuzzi - basen kryty - sala fitness - parking dla samochodów osobowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za każdą osobę powyżej 220 uczestników
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach