Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4587777 , fax. 22 4587700
- Data zamieszczenia: 2013-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A 17A
02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4587777, fax. 22 4587700
REGON: 01082809100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wynajmu sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną oraz usługą cateringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych na terenie miasta St. Warszawy wraz z obsługą techniczną oraz usługą cateringu (wyżywienie).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Część I - Wynajem sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych i obiadu na potrzeby organizacji 7 warsztatów, realizowanych w cyklu jeden w miesiącu, w okresie kwiecień - grudzień (z wyłączeniem lipca i sierpnia), dla maksymalnie 150 uczestników każdy.
Część II - Wynajem sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych i obiadu na potrzeby organizacji 1 konferencji, realizowanej w ramach projektu - Nowe podejście do zamówień publicznych - szkolenia i doradztwo, współfinansowanej ze środków europejskich, dla maksymalnie 200 uczestników. (dopuszcza się możliwość rezygnacji z realizacji tej części zamówienia w przypadku przejęcia przez PARP organizacji ww. konferencji). Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II, Działanie 2.1., Poddziałanie 2.1.3., Projekt - Nowe podejście do zamówień publicznych - szkolenia i doradztwo.
Część III - Wynajem sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych na potrzeby organizacji 1 konferencji, dla maksymalnie 150 uczestników.
Część IV - Wynajem sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych i obiadu na potrzeby organizacji 2 konferencji, dla maksymalnie 100 uczestników każda.
Część V - Wynajem sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych na potrzeby organizacji 2 konferencji, dla maksymalnie 100 uczestników każda.
Część VI - Wynajem sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowa-nia przerw kawowych i obiadu na potrzeby organizacji 1 konferencji, dla maksymalnie 100 uczestników.
Liczba rzeczywistych uczestników przedsięwzięć edukacyjnych może odbiegać od liczb podanych przez zamawiającego w granicach do 30% in minus. Zamawiający poinformuje wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników i przekaże ramowy plan warsztatów/konferencji nie później niż 5 dni przed terminem danego przedsięwzięcia edukacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;1043
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28