Przetargi.pl
Usługa wymiany piasku do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania.

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wymiany piasku do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: usługa 2.Przedmiot zamówienia: wymiana piasku w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków, zgodnie z nomenklaturą CPV(Wspólny Słownik Zamówień ): 14211000-3 PIASEK, 90600000-3 USŁUGI SPRZĄTANIA ORAZ SANITARNE NA OBSZARACH MIEJSKICH LUB WIEJSKICH ORAZ USŁUGI POWIĄZANE 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)zawiera załącznik nr 5 do SIWZ w ilościach wykazanych w formularzu cenowym stanowiącym w załącznik nr 2 do SIWZ i warunkach określonych we wzorze umowy załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia przewozu ponosi Wykonawca, 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 4)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5)Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 14 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3 - Piasek. Nazwa nadana przez Zamawiającego - Jednorazowa wymiana piasku. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Jednorazowa wymiana piasku w piaskownicach w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 1.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 1.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 1.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 1.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 1.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 1.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 1.10. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.11. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 1.12. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.13. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.14. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2.Wykaz piaskownic wraz z ich charakterystyką oraz ilość piasku do wybrania i piasku do napełnienia zawiera Załącznik nr 2. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.wybranie zużytego z piaskownic w ilości 80 m3, 3.2.wywiezienie wybranego piasku na wysypisko, 3.3.wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy w ilości 277 m2, 3.4.nasypanie nowego piasku w ilości 110 m3 (kopanego 0-2 mm posiadającego atest PZH lub Świadectwo Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub atest/ świadectwo równoważne dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości określonej w Załączniku nr 2 wraz z jego plantowaniem, 3.5.uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. 4.Powyższe czynności należy wykonać w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 5.Termin wymiany piasku należy uzgodnić telefonicznie lub w formie elektronicznej z Kierownikiem danego żłobka lub osobą upoważnioną w terminie minimum 3 dni przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1. 6.Wykonawca winien dokonać wpisów do książek kontroli placów zabaw, jeśli takie istnieją, potwierdzające wykonanie wymiany piasku w piaskownicach. 7.Wszelkie środki chemiczne używane do dezynfekcji podłoża piaskownicy winny mieć atest PZH - należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających atest do protokołu z danej wymiany piasku. 8.Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu z wymiany piasku w piaskownicach wraz z atestami PZH dot. środków chemicznych użytych do dezynfekcji podłoża oraz atestem PZH lub Świadectwem Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej lub atest/ świadectwo równoważne dopuszczającym zastosowanie piasku na placach zabaw do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół wraz z załącznikami należy przekazać do 7 dni roboczych od dokonania czynności w formie pisemnej. Dane kontaktowe zawiera Załącznik Nr 1. 9.Wszelkie działania winny być przeprowadzane jedynie w godzinach pracy żłobków, czyli między 6.00 a 17.00 od poniedziałku do piątku. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika danego żłobka. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1. 10.Wykonawca, jeśli uzna , iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 11.Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na 12 miesięcy, na piasek - gwarancja zgodna z gwarancja producenta. 12.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 13.Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 14.Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach