Przetargi.pl
USŁUGA SZACOWANIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ZIELONA GÓRA

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SZACOWANIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ZIELONA GÓRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wycenę i sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: lokale mieszkalne, użytkowe, inwentaryzacje budynków, szkice lokali: 1. Określenie wartości nieruchomości lokalowych wraz ze szkicem odrębności lokali oraz ustaleniem udziałów w częściach wspólnych budynku i w gruncie (wycena ma obejmować lokal + grunt). 2. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych budynkami gospodarczymi lub garażami (wycena ma obejmować wartość budynku i gruntu). 3. Wyliczenie kosztów nakładów poniesionych przez najemcę na remont zajmowanego mieszkania lub adaptację lokalu o innym przeznaczeniu niż lokal mieszkalny, wykonany za zgodą zarządcy lokalu lub budynku. Zadanie nr 2: nieruchomości zabudowane, niezabudowane: 1. Określenie wartości nieruchomości przeznaczonej do: a) nabycia, b) sprzedaży, c) zamiany, d) darowizny, e) oddania w trwały zarząd lub dzierżawę, f) oddania w użytkowanie wieczyste. 2. Określenie wartości nieruchomości przeznaczonych do objęcia udziałów w spółce jako aport. Zadanie nr 3: odszkodowania, nieruchomości gruntowe (przekształcenia, aktualizacje opłat): 1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu: a) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, b) aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, stanowiących własność Gminy Zielona Góra oddanych w użytkowanie wieczyste Spółce z o.o. Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja, położonych w miejscowości Zawada (20 działek), Przylep (3 działki) i Jany (1 działka), c) aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu gruntów, stanowiących własność Gminy Zielona Góra oddanych w trwały zarząd dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego Gminy Zielona Góra, położonych w miejscowości Zawada (kompleks składający się z 3 działek). 2. Określenie wysokości: a) odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne, b) opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, c) ustalenia służebności gruntowej lub przesyłu, d) sporządzenie opinii dotyczącej nie naliczania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości w przypadku gdy wzrost wartości nieruchomości nie przekracza kosztów operatu szacunkowego i kosztów postępowania administracyjnego, e) sporządzenie opinii w sprawie określenia wartości czynszu za dzierżawę nieruchomości zabudowanych budynkami. Wykonawca będzie każdorazowo wykonywał przedmiot zamówienia na pisemne zlecenie, udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w formularzu ofertowym. Odbiór zlecenia - 3 dni od powiadomienia telefonicznego Forma i treść sporządzonego operatu wyceny nieruchomości jako przedmiotu zamówienia powinna spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). Wykonawca użyje do wykonania operatów szacunkowych materiałów własnych, oraz pokryje koszty związane z wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych wymaganych do sporządzenia operatów szacunkowych (np. mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów) oraz badaniem ksiąg wieczystych. W przypadku powstania konieczności potwierdzenia przez Wykonawcę aktualności wykonanego przez niego operatu szacunkowego w trybie art. 156 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania tej czynności bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu do jego aktualizacji przez okres kolejnych 12 miesięcy. Wykonawca może dokonać aktualizacji poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym. Aktualizacja powinna być dokonana w ciągu 14 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy. W przypadku niewykonania potwierdzenia przez Wykonawcę aktualności wykonanego przez niego operatu szacunkowego, o czym mowa wyżej, lub wykonania w sposób nieprawidłowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto określonego na podstawie § 3 ust. 2 umowy. Rzeczoznawca majątkowy sporządzający operat szacunkowy jest zobowiązany do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz przed organami odwoławczymi na koszt własny. Ilości operatów szacunkowych podane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość operatów szacunkowych uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego. Nieruchomością dla Zamawiającego jest zarówno nieruchomość składająca się z jednej działki zapisanej w księdze wieczystej jak i z wielu działek zapisanych w różnych księgach wieczystych. Decyduje o tym przede wszystkim przeznaczenie nieruchomości, jej gospodarcze wykorzystanie, sposób użytkowania oraz forma zbycia. Zamawiający przyjmuje, że w przypadku, gdy dana część zamówienia opisana jest jako kompleks to cena jednostkowa nie dotyczy pojedynczej nieruchomości w tym kompleksie, a dotyczy całego kompleksu. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania informacji i wyjaśnień w zakresie wykonywanych usług do końca trwania postępowania administracyjnego w przedmiocie sprawy. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane wyceny nieruchomości na okres 3 lat, licząc od daty odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach