Przetargi.pl
Usługa szacowania wartości nieruchomości na terenie Gminy Zielona Góra

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2011-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szacowania wartości nieruchomości na terenie Gminy Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wycenę i sporządzenie opinii o wartości w formie operatu szacunkowego z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: lokale mieszkalne, użytkowe, inwentaryzacje budynków, szkice lokali: 1. Określenie wartości nieruchomości lokalowych wraz ze szkicem odrębności lokali oraz ustaleniem udziałów w częściach wspólnych i w gruncie (wycena ma obejmować lokal + grunt). 2. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych budynkami gospodarczymi lub garażami (wycena ma obejmować wartość budynku i gruntu). Zadanie nr 2: nieruchomości zabudowane, niezabudowane: 1. Określenie wartości nieruchomości przeznaczonej do: a) nabycia, b) sprzedaży, c) zamiany, d) darowizny, e) oddania w trwały zarząd, f) oddania w użytkowanie wieczyste, g) sprzedaży nieruchomości użytkownikowi wieczystemu. 2 Określenie wartości nieruchomości przeznaczonych do objęcia udziałów w spółce jako aport. Zadanie nr 3: odszkodowania, nieruchomości gruntowe (przekształcenia, aktualizacje opłat): 1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu: a) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, b) aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste. 2. Określenie wysokości: a) odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne, b) opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości, c) opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, d) ustalenia służebności gruntowej lub przesyłu. Zadanie nr 4: opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego: Określenie wysokości opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanej dalej opłatą planistyczną. Wykonawca będzie każdorazowo wykonywał przedmiot zamówienia na pisemne zlecenie, udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w formularzu ofertowym. Odbiór zlecenia - 3 dni od powiadomienia telefonicznego. Forma i treść sporządzonego operatu wyceny nieruchomości jako przedmiotu zamówienia powinna spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). Wykonawca użyje do wykonania operatów szacunkowych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych wymaganych do sporządzenia operatów szacunkowych (np. mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów) oraz badaniem ksiąg wieczystych. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami). Rzeczoznawca majątkowy sporządzający operat szacunkowy jest zobowiązany do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz przed organami odwoławczymi na koszt własny. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania informacji i wyjaśnień w zakresie wykonywanych usług do końca trwania postępowania administracyjnego w przedmiocie sprawy. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane wyceny nieruchomości na okres 3 lat, licząc od daty odbioru. Szacunkowe ilości poszczególnych operatów podano w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach