Przetargi.pl
Usługa świadczenia pakietu konferencyjnego dla uczestników spotkania w terminie 18.02.2015 r. - 20.02.2015r. realizowanego w ramach projektu Drakkar - - polsko-norweski kurs na bezpieczeństwo strefy Schengen realizowanego w ramach programu Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa świadczenia pakietu konferencyjnego dla uczestników spotkania w terminie 18.02.2015 r. - 20.02.2015r. realizowanego w ramach projektu Drakkar - - polsko-norweski kurs na bezpieczeństwo strefy Schengen realizowanego w ramach programu Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia pakietu konferencyjnego dla 20 uczestników spotkania organizowanego przez Komendę Wojewódzką Policji zs. w Radomiu w dniach w terminie 18.02.2015 r. - 20.02.2015 r. W skład pakietu konferencyjnego wchodzi usługa gastronomiczna, usługa hotelowa i organizacja konferencji. Miejsce działania: obiekt hotelowy poza granicami administracyjnymi miasta Radomia i oddalony od siedziby Zamawiającego (KWP zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59) w odległości nie większej niż 100 km. Odległość będzie mierzona na podstawie www.google.maps. Hotel powinien być obiektem o kategorii minimum 3 gwiazdek określonej przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz.169) Zamawiający wymaga, aby usługa świadczenia całego pakietu konferencyjnego odbywała się na terenie jednego obiektu. Zamawiający nie przewiduje możliwości płacenia zaliczek. Kompleksowe uregulowanie należności nastąpi po wykonaniu usługi. PLAN SPOTKANIA: Dzień 18.02.2015 r. Zakwaterowanie 20 osób około godz. 15.00 Konferencja od godz. 16.00 do godz. 18.00 Ciepła kolacja dla 20 osób w godz. 18.00 - 19.00 Dzień 19.02.2015 r. Śniadanie dla 20 osób w godz. 8.00 - 9.00 Konferencja od godz. 10.00 do godz. 13.00 Lunch dla 20 osób w godz. 13.00 - 14.00 Konferencja od godz. 15.00 do godz. 18.00 Ciepła kolacja dla 20 osób w godz. 18.00 - 19.00 Dzień 20.02.2015 r. Śniadanie dla 20 osób w godz. 8.00 - 9.00 Konferencja od godz. 10.00 do godz. 13.00 Lunch dla 20 osób w godz. 13.00 - 14.00 Wykwaterowanie do godz. 15.00 W przypadku, gdy doba hotelowa kończy się przed godz. 15.00, to wykwaterowanie nastąpi wraz z końcem doby hotelowej, przy jednoczesnym zapewnieniu pomieszczenia na bagaże Termin zakwaterowania 18.02.2015 r. - 20.02.2015 r. Przybycie 20 uczestników w dniu 18.02.2015 r. Opuszczenie obiektu w dniu 20.02.2015 r. Zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (4 pokoje) i dwuosobowych (8 pokoi). Dostępność do Internetu oraz TV w pokojach. Zapewnienie właściwej temperatury w pokojach - działające ogrzewanie i -lub klimatyzacja. Zapewnienie wyżywienia w postaci: Śniadania w formie urozmaiconego bufetu (sery, wędliny wysokiej jakości, jajka pieczywo mieszane, masło, dżemy, jogurty owocowe, owoce, kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe), bez ograniczeń. Lunchu bufetowego lub serwowanego składającego się z zupy, drugiego dania mięsnego i rybnego, sałatek, deseru, bezalkoholowych napojów zimnych i gorących, bez ograniczeń. Kolacji składającej się z przystawki, zupy, dania głównego (mięsne, rybne oraz jarskie - do wyboru), sałatek, deseru (owoce, ciasto) oraz ciepłych i zimnych napojów, bez ograniczeń. Serwisu kawowego podczas konferencji, w postaci: kawy, herbaty, napojów zimnych, drobnej przekąski (ciasto, owoce). W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki powinny być wykonane z naturalnych produktów, metodą tradycyjną bez użycia produktów typu instant lub produktów gotowych typu pierogi mrożone, klopsy, gołąbki itp. Dania i napoje będą serwowane w naczyniach wielorazowego użytku wraz z metalowymi sztućcami (wyklucza się naczynia i sztućce jednorazowego użytku). Zapewnienie dekoracji stołów. Wymagania dotyczące sali konferencyjnej: Układ sali w ustawieniu podkowy. Pomieszczenie musi mieć właściwe oświetlenie oraz sprawną klimatyzację, dostęp do gniazdek elektrycznych. Sala winna być wyposażona w rzutnik multimedialny, wskaźnik laserowy, ekran, flipchart wraz z markerami, dostęp do Internetu. Sala konferencyjna powinna być zlokalizowana w miejscu gwarantującym niezakłócony przebieg spotkania, nie powinna graniczyć z zapleczem kuchennym, socjalnym lub remontowanymi pomieszczeniami. Ewentualna organizacja w tym samym terminie innych spotkań/konferencji powinna być realizowana w taki sposób, aby wykluczyć możliwość wzajemnego zakłócania przebiegu spotkań. Serwis kawowy powinien być zlokalizowany w sali konferencyjnej lub w bliskim sąsiedztwie (wyklucza się zorganizowanie serwisu kawowego na innym piętrze niż sala konferencyjna), Przewiduje się możliwość uzupełniana serwisu podczas przerw w konferencji. Dodatkowe świadczenia: Parking monitorowany dla samochodów osobowych (co najmniej 10 pojazdów). Zamawiający przed podpisaniem umowy dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, celem weryfikacji zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość gwiazdek
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach