Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 00-818 Warszawa, ul. Twarda 51/55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6978700 , fax. 022 6206223
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
ul. Twarda 51/55 51/55
00-818 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6978700, fax. 022 6206223
REGON: 00032634500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji konferencji naukowej IsoG2013 w dniach 12-15 marca 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W dniach 12-15.03.2013 organizowana będzie w Warszawie konferencja naukowa IsoG2013. Planowany jest udział 100 uczestników. W ramach usługi organizacji konferencji Wykonawca powinien udostępnić salę konferencyjną na 120-150 osób, świadczyć usługi cateringowe w trakcie konferencji oraz zapewnić miejsca noclegowe dla organizatorów i uczestników. Szczegółowe wymagania 1. Organizacja Konferencji w granicach administracyjnych miasta Warszawy. 2. Sala konferencyjna: 1) krzesła dla 100 osób w ustawieniu szkolnym, 2) wydzielone miejsce na zorganizowanie sesji posterowej, tj. umieszczenie min. 40 paneli posterowych, 3) sala wyposażona w ekran i rzutnik multimedialny, 4) nagłośnienie sali wraz z dwoma mikrofonami bezprzewodowymi, 5) sala dostępna dla organizatorów i uczestników w godzinach: a) 17-21 w dniu 12.03.2013 r. b) 8-18 w dniach 13-14.03.2013 r. c) 8-15 w dniu 15.03.2012 r.. 3. Zapewnienie możliwości zorganizowania punktu rejestracji uczestników konferencji w holu głównym od godz. 17.00 w dniu 12.03.2013 r. i od godz. 8.00 w dniach 13-15.03.2013 r. 4. Catering w trakcie trwania konferencji: 1) podstawowy catering: lampka wina, drobne przekąski typu koreczki, tartinki lub inne dla 100 osób w czasie 2- godzinnego spotkania informacyjnego w dniu 12 marca w godzinach wieczornych (19.00-21.00); 2) ciągła dostępność kawy, herbaty, wody i soków owocowych oraz ciastek dla 100 osób w czasie trwania sesji konferencyjnych w dniach 13-15 marca; 3) lunch bufetowy wraz z napojami gorącymi (kawa, herbata) i zimnymi (woda, sok owocowy) dla 100 osób w dniach 13-15 marca; 4) standardowa kolacja (serwowana) dla 20 osób w dniach 12 i 14 marca; 5) uroczysta kolacja (serwowana) dla 100 osób w dniu 13 marca składająca się z przystawki, dania głównego, lampki wina, deseru, kawy, herbaty, zimnego napoju. 5. Pokoje hotelowe dla organizatorów Konferencji w miejscu organizacji konferencji: 1) siedem pokoi jednoosobowych, od 12 do 15 marca 2013 r. 2) trzy pokoje dwuosobowe, od 12 do 15 marca 2013 r. 6. Noclegi dla uczestników konferencji 1) Wykonawca zapewni możliwość noclegów w dniach 12-15 marca 2013 r. dla 87 uczestników konferencji w pokojach jedno- i dwuosobowych. 2) Na życzenie poszczególnych uczestników konferencji pokoje do rezerwacji powinny być dostępne w miejscu organizacji konferencji. Wykonawca zagwarantuje możliwość indywidualnej rezerwacji pokoi do dnia 31 stycznia 2013 roku. 3) Koszt za noclegi uczestników konferencji nie stanowi wartości usługi świadczonej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego - zobowiązanymi do uregulowania płatności będą indywidualnie uczestnicy konferencji, którzy zarezerwowali noclegi. 6. Ramowy plan przebiegu konferencji: 12 marca 2013 r. od godziny 17.00 rejestracja uczestników 18.00 kolacja 19.00-21.00 spotkanie informacyjne 13 marca 2013 r. 9.00-12.30 sesja konferencyjna 12.30-14.00 lunch 14.00-17.00 sesja posterowa 17.00-18.00 panel dyskusyjny 18.00 uroczysta kolacja 14 marca 2013 r. 9.00-12.30 sesja konferencyjna 12.30-14.00 lunch 14.00-17.00 sesja posterowa 17.00-18.00 panel dyskusyjny 18.00 - kolacja 15 marca 2013 r. 8.30-11.00 sesja konferencyjna 11.00-12.30 sesja posterowa 12.30-14.00 lunch 14.00-15.00 panel dyskusyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28