Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych oraz odpadów specjalnych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2752300 , fax. 063 2752116
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2752300, fax. 063 2752116
    REGON: 00030662100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych oraz odpadów specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03* oraz odpadów specjalnych o kodach: 18 01 06*, 18 01 08* w sposób zgodny z przepisami ustawy odpadach z dnia 27.04.2001 r. z późn. zmianami. Miesięczna ilość odpadów ok. 1500 kg. Częstotliwość odbioru odpadów - raz na tydzień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie aktualnego zezwolenia na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. z późn. zm. Odpady zakaźne medyczne spalane muszą być na terenie województwa wielkopolskiego na którym zostały wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym ich wytworzenia Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagana jest realizacja co najmniej trzech zamówień publicznych o podobnym charakterze w ciągu ostatnich trzech lat. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest do: 4.3.1 dostarczenia pojemników o pojemności ok. 1100 litrów w ilości 6 sztuk o szerokości poniżej 120 cm (uwarunkowane szerokością drzwi). 4.3.2 dezynfekcji i mycia pojemników 4.3.3 wystawiania kart przekazania odpadów, osobno dla odpadów medycznych i specjalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 5.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.5 oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych /wzór w załączeniu/; 5.1.6 pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej; W przypadku, jeżeli pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy /za wyjątkiem sytuacji, gdy jest wystawione na tzw. papierze firmowym oraz pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. W przypadku, gdy dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w umowie spółki lub w odpowiednim rejestrze albo notariusz; 5.1.7 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach