Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6845365, 6840352 , fax. 022 6845503
- Data zamieszczenia: 2010-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Redakcja Wojskowa z siedzibą w Warszawie
Al. Jerozolimskie 97 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6845365, 6840352, fax. 022 6845503
REGON: 14082038700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polska-zbrojna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: usługi informacyjne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna BUZDYGANY 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi imprezy rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna Buzdygany 2010. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi technicznej i cateringowej imprezy. Liczba osób biorących udział w imprezie: 300-350. Zamawiający zobowiązuje się do potwierdzenia ostatecznej liczby osób na tydzień przed imprezą, tj. do dnia 11 lutego 2011 roku. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać standard hotelu 5 gwiazdkowego i znajdować się w centrum Warszawy. Impreza rozdania nagród tygodnika Polska Zbrojna Buzdygany 2010 odbędzie się w dniu 18 lutego 2011 roku, od godziny 19.00. W dniu imprezy o godzinie 15.00 Wykonawca przekaże przygotowaną do części oficjalnej salę w hotelu oraz miejsce na catering obok sali głównej (hol) do dyspozycji Zamawiającego. Hol ma łączyć salę, na której będzie część oficjalna imprezy z salą vip. Na tym holu rozstawiony ma być również catering. Zamawiający dokona odbioru obiektu. Wszelkie uzasadnione uwagi zostaną niezwłocznie uwzględnione. Zarówno sala do części oficjalnej jak i miejsce na catering powinny znajdować się na poziomie parteru w bezpośrednim sąsiedztwie. Sala do części oficjalnej imprezy powinna być na planie prostokąta. Z każdego miejsca na sali musi być widoczna scena, na której będzie prowadzona impreza. Ponadto sala musi być wyposażona w rzutnik multimedialny zamocowany na stałe pod sufitem oraz ekran wielkoformatowy, na którym prezentowane będą sylwetki osób nominowanych. Sala w której będzie prowadzona część oficjalna musi umożliwiać zwinięcie co najmniej jednego rzędu stołów (ustawienia tych stołów w sali vip) i przygotowania parkietu-po części oficjalnej, przed kolacją. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w czasie imprezy 2 pomieszczeń technicznych (garderoby) dla: -orkiestry (ok. 16 osób), -prowadzącego (1 osoby), Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w czasie imprezy : -wystroju sali (przystrojenia w kwiaty oraz dostarczenia bukietu), -nagłośnienia konferencyjnego, -mikrofonów, -klimatyzacji, -zaciemnienia sal, -obsługi cateringowej, -zapewnienia dwóch hostess do zbierania datków i sprzedawania losów, -zapewnienia 30 miejsc na hotelowym parkingu. Przed hotelem muszą znajdować się co najmniej 3 maszty do zawieszenia flag. Przed hotelem obok wejścia głównego musi znajdować się miejsce o powierzchni 100m2 o wymiarach 10x10m umożliwiające postawienie samolotu typu ORLIK jak również miejsce o powierzchni około 40m2 celem postawienia wojskowej kuchni polowej przy czym 1 bok placu nie może być krótszy niż 5 m. Wykonawca musi dysponować miejscem dla 30 samochodów w parkingu podziemnym oraz możliwość zaparkowania 10 samochodów w bezpośredniej bliskości przed głównym wejściem do hotelu. Ponadto przed hotelem musi znajdować się miejsce dla co najmniej 2 posterunków reprezentacyjnych - 5 m2 każdy. Wykonawca spełnia wszelkie warunki przewidziane w obowiązujących przepisach prawa dla prowadzących tego typu działalność, jest odpowiednio profesjonalnie przygotowany oraz posiada stosowne doświadczenie oraz kwalifikacje w dziedzinie objętej przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania według najwyższej staranności, zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz według swojej najlepszej wiedzy. Ubezpieczenie imprezy będzie objęte ubezpieczeniem OC Wykonawcy w ramach prowadzonej przez niego działalności. Wykonawca zapewnia podczas imprezy menu składające się z : 4 potrawy w daniu głównym 13 dań gorących 16 przekąsek 11 deserów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polska-zbrojna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28