Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5745000 , fax. 022 5746359
- Data zamieszczenia: 2011-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5745000, fax. 022 5746359
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa hotelarsko - konferencyjno - restauracyjna niezbędna do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej poszczególnych jednostek terenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia wraz z salą konferencyjną i przerwami kawowymi podczas przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w miastach tj. Warszawa, Rzeszów, Poznań, Łódź, Kraków, Gdańsk, Szczecin i Katowice. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dokonania rezerwacji miejsc hotelowych zgodnie z zamówieniem Zamawiającego; 2. pokoje hotelowe powinny być klimatyzowane; pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania; 3. zapewnienia noclegów w hotelu wraz z wyżywieniem (śniadanie w formie bufetu, obiad z dwóch dań w formie bufetu z zapewnieniem co najmniej dwóch dań do wyboru; zupa, drugie danie: porcja mięsna, dodatek skrobiowy, surówka, napoje - sok woda; deser oraz kolacja składająca się z przystawki i dania głównego gorącego) 4. zapewnienia wyposażonej w projektor multimedialny, dwie tablice typu flipchart wraz z blokami papieru, tablice magnetyczne, dostęp do światła dziennego, nagłośnienie ( bez mikrofonu, same głośniki), sali konferencyjnej na 20-30 osób i wykładziną na podłodze, z możliwością ustawienia stołów w podkowę. Sala ma być do dyspozycji w godzinach 08.00 - 18.00 każdego dnia szkolenia. 5. zapewnienia możliwości korzystania z bezpłatnego Internetu w sali konferencyjnej 6. hotel nie może znajdować się w odległości większej niż 50 km od Warszawy, Gdańska, Krakowa, Poznania, Rzeszowa, Łodzi, Szczecina, Katowic 7. dysponowania co najmniej 1 osobą o odpowiednich kwalifikacjach, tj. posiadającą co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze zamówień odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia, która to osoba w przypadku podpisania Umowy, odpowiedzialna będzie za kontakty i realizację zleceń składanych przez Zamawiającego, 8. dysponowania numerem telefonu przeznaczonym wyłącznie do obsługi Zamawiającego w godzinach 6:00 - 18:00 w dni powszednie. 9. realizacji usługi zgodnie z zamówieniem Zamawiającego, które każdorazowo nadesłane zostanie minimalnie z 2-dniowym wyprzedzeniem; uwzględnienia odwołania rezerwacji bez ponoszenia żadnych opłat przez Zamawiającego, jeśli odwołanie wpłynie do Wykonawcy do godz. 18.00 w dniu poprzedzającym przyjazdy. 10. zapewnienia noclegów w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169 z późn. zm.); 11. dysponowania pocztą elektroniczną i faksem, przez które Zamawiający będzie mógł otrzymywać potwierdzenie rezerwacji; 12. przygotowywania i dostarczania do ostatniego dnia każdego miesiąca sprawozdań obejmujących zestawienia rezerwacji zrealizowanych przez Zamawiającego za okres danego miesiąca kalendarzowego; 13. zapewnienia pośrednictwa między Zamawiającym, a hotelem w sprawach reklamacyjnych, 14. przy sporządzaniu oferty, Wykonawca musi uwzględnić fakt, iż Zamawiający nie może przekroczyć limitów finansowych przeznaczonych na nocleg w hotelu na terenie kraju, ustalony na mocy regulacji wewnętrznej Zamawiającego (nie więcej niż 300,00 PLN brutto za osobo dobę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00-100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. O|Warszawa, ul. Grzybowska 53-57 - rachunek 56 1240 6003 1111 0000 4940 6320. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, Al. Krakowska 4-6, 02-284 Warszawa, w Kancelarii - pokój 007 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej następująco:wadium - postępowanie nr AJZ-224-10|2011, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pansa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28