Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brwinów tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1 w Brwinowie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Brwinowie, Szkole Podstawowej w Otrębusach i Szkole Podstawowej w Żółwinie, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-158/13 pn. UMIEM CORAZ WIĘCEJ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brwinów tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1 w Brwinowie, Szkole Podstawowej Nr 2 w Brwinowie, Szkole Podstawowej w Otrębusach i Szkole Podstawowej w Żółwinie, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-158/13 pn. UMIEM CORAZ WIĘCEJ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brwinów tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1, Szkole Podstawowej Nr 2, Szkole Podstawowej w Otrębusach i Szkole Podstawowej w Żółwinie, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-158/13 pn. UMIEM CORAZ WIĘCEJ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Liczba dzieci biorących udział w zajęciach dostosowana do indywidualnych potrzeb oraz zgodna z Rozporządzeniem MEN z dn.30.04.2013r. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psychologicznej i pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 2013 r. poz. 532). ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Otrębusach. Część 1: Zajęcia logopedyczne dla klas I. Zajęcia dla 12 dzieci. Realizowana liczba godzin 75. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 57 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 2: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I. Zajęcia dla 15 dzieci. Realizowana liczba godzin 75. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 57 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 3: Zajęcia usprawniające umiejętności matematyczne dla klas I. Zajęcia dla 16 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla klas I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci dla klas I. Zajęcia dla 16 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 6: Zajęcia taneczne (fitness z elementami tańca nowoczesnego) dla klas II i III. Zajęcia dla 32 dzieci. Realizowana liczba godzin 80. W 2013 r. 24 godziny. W 2014 r. 56 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 7: Zajęcia plastyczne dla klas II i III. Zajęcia dla 32 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 30 godzin. W 2014 r. 70 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 8: Zajęcia sportowe (ogólnorozwojowe gry i zabawy sportowe) dla klas II i III. Zajęcia dla 32 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 30 godzin. W 2014 r. 70 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 9: Zajęcia nauki gry na instrumencie (keyboard) dla klas II i III. Zajęcia dla 6 dzieci. Realizowana liczba godzin 60. W 2012 r. 12 godzin. W 2013 r. 48 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Żółwinie. Część 10: Zajęcia logopedyczne dla klasy I. Zajęcia dla 12 dzieci. Realizowana liczba godzin 80. W 2013 r. 24 godziny. W 2014 r. 56 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 11: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klasy I. Zajęcia dla 15 dzieci. Realizowana liczba godzin 60. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 42 godziny. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 12: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla klasy I. Zajęcia dla 18 dzieci. Realizowana liczba godzin 40. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 28 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 13: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla klasy I. Zajęcia dla 6 dzieci. Realizowana liczba godzin 30. W 2013 r. 6 godzin. W 2014 r. 24 godziny. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 14: Zajęcia plastyczne dla klas II i III. Zajęcia dla 24 dzieci. Realizowana liczba godzin 75. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 57 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 15: Zajęcia teatralne dla klas II i III. Zajęcia dla 16 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godziny. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 16: Zajęcia muzyczne dla klas II i III. Zajęcia dla 16 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 2 w Brwinowie. Część 17: Zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej dla klas II i III. Zajęcia dla 64 dzieci. Realizowana liczba godzin 80. W 2013 r. 32 godzin. W 2014 r. 48 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 18: Zajęcia teatralno-wokalne dla klas II i III. Zajęcia dla 24 dzieci. Realizowana liczba godzin 75. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 57 godzin. Godzina zajęć trwa 45minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 19: Zajęcia plastyczne dla klas II i III. Zajęcia dla 40 dzieci. Realizowana liczba godzin 125. W 2012 r. 30 godzin. W 2013 r. 95 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 20: Zajęcia rozwijające umiejętności logicznego myślenia dla klas II i III. Zajęcia dla 24 dzieci. Realizowana liczba godzin 45. W 2013 r. 15 godzin. W 2014 r. 30 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 21: Zajęcia sportowe (ogólnorozwojowe) dla klas II i III. Zajęcia dla 48 dzieci. Realizowana liczba godzin 150. W 2013 r. 40 godzin. W 2014 r. 110 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 22: Zajęcia taneczne (taniec nowoczesny) dla klas II i III: Zajęcia dla 24 dzieci. Realizowana liczba godzin 75. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 57 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 23: Zajęcia logopedyczne dla klasy I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 30 godzin. W 2014 r. 70 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 24: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klasy I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 24 godziny. W 2014 r. 76 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 25: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla klasy I. Zajęcia dla 24 dzieci. Realizowana liczba godzin 150. W 2013 r. 36 godzin. W 2014 r. 114 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 26: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci dla klasy I. Zajęcia dla 32 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 24 godziny. W 2014 r. 76 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. ZADANIE 4: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 1 w Brwinowie. Część 27: Zajęcia taneczne (taniec nowoczesny) dla klas II i III. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 28: Zajęcia plastyczne dla klas II i III. Zajęcia dla 30 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 29: Zajęcia teatralno-wokalne dla klas II i III. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 12 godzin. W 2014 r. 38 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 30: Zajęcia sportowe (ogólnorozwojowe) dla klas II i III. Zajęcia dla 30 dzieci. Realizowana liczba godzin 90. W 2013 r. 18 godzin. W 2014 r. 72 godziny. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 31: Zajęcia kreatywnego myślenia dla klas II i III. Zajęcia dla 15 dzieci. Realizowana liczba godzin 30. W 2013 r. 0 godzin. W 2014 r. 30 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 32: Zajęcia logopedyczne dla klas I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 125. W 2013 r. 30 godzin. W 2014 r. 95 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 33: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla klas I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 100. W 2013 r. 24 godziny. W 2014 r. 76 godzin. Godzina zajęć trwa 60 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 34: Zajęcia usprawniające umiejętności matematyczne dla klas I. Zajęcia dla 16 dzieci. Realizowana liczba godzin 50. W 2013 r. 16 godzin. W 2014 r. 34 godziny. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 35: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla klasy I. Zajęcia dla 20 dzieci. Realizowana liczba godzin 60. W 2013 r. 16 godzin. W 2014 r. 44 godziny. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. Część 36: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci dla klas I. Zajęcia dla 25 dzieci. Realizowana liczba godzin 84. W 2012 r. 18 godzin. W 2013 r. 66 godzin. Godzina zajęć trwa 45 minut. Termin realizacji od podpisania umowy do 27 czerwca 2014 r. 2. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych: 1) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia realizowane są bezpośrednio po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie do 27 czerwca 2014 r. 2) Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych tzw. harmonogramu zajęć, a następnie przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu. Przykładowy program zajęć powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. 3) Osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać sprawozdania, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu. 4) Zajęcia mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych jedynie za zgodą dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu. 5) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do: a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z koordynatorem projektu, b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych, c) opracowania i przekazania koordynatorowi projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny musi być wcześniej zaakceptowany przez dyrektora szkoły), d) przed rozpoczęciem zajęć poinformowanie uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, f) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych), g) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu, h) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie koordynatora projektu, i) pisemne informowanie koordynatora projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć; j) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu, k) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów koordynatora projektu i dyrektora szkoły, l) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru, m) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;. 6) Opieka nad uczniami podczas zajęć. 7) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i statutu szkoły, w której prowadzone będą zajęcia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu umowy jest: - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brwinowie, przy ul. Piłsudskiego 11; - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16; - Szkoła Podstawowa w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 2, - Szkoła Podstawowa w Żółwinie, przy ul. Szkolnej 39. 4. Zamawiający zastrzega sobie, że zajęcia mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych jedynie za zgodą dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu. 5. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne jest zobowiązana wcześniej poinformować koordynator projektu oraz dyrektora szkoły. 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach