Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2012-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku kalendarzy książkowych na 2013 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łamania, składu, druku, kolportażu i dostarczenia kalendarzy książkowych na 2013 r.: 1) w formacie A4 w ilości 1000 sztuk, 2) w formacie A5 w ilości 2000 sztuk. 2. Projekty graficzne w formie elektronicznej Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. UWAGA: 3. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty próbkę gotowego kalendarza książkowego, która będzie ocenia w kryterium przyjętym przez Zamawiającego do oceny - Jakość. Jeśli Wykonawca nie posiada w stałej produkcji kalendarza spełniającego wymogi opisane w OPZ , który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, dopuszcza się dołączenie próbek, które będą odpowiadały wymienionym elementom kalendarza, tj.: - Egzemplarz kalendarza książkowego pozwalający na zbadanie jakości wykonania produktu; - okładki zewnętrzne, z zastosowaniem materiału odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego określonym w OPZ; - zadrukowany egzemplarz papieru. 4. Wszystkie próbki mają odpowiadać tym materiałom, które zostaną użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt rozdystrybuowania kalendarzy do 400 adresatów po 1 egz. A5 i 1 egz.A4 zgodnie z listą stanowiącą załącznik do umowy oraz koszt transportu do siedziby Zamawiającego, al. Piłsudskiego 8 pok. 1512 (XV piętro). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: Dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA DRUKU WRAZ Z DOSTAWĄ NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie i dostawa okładek do świadectw ukończenia studiów podyplomowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Dodano: 2016-07-19 - Druk okładek do dyplomów i suplementów oraz teczek na akta studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Druk plakatów, zaproszeń i kartek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Oznakowanie tablicami informacyjnymi granic obszarów chronionego krajobrazu województwa łódzkiego w celu ochrony różnorodności biologicznej.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-05-31 - Druk banera wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-05-17 - Zaprojektowanie, druk, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych: na potrzeby konferencji pn. Usługi na rzecz rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością w województwie łódzkim - bariery, możliwości, potrzeby. Analiza międzyśrodowiskowa.
Dodano: 2016-04-07 - Druki na targi pracy wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Dodano: 2016-03-22 - DRUK KATALOGU NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Dodano: 2016-03-15