Przetargi.pl
Usługa cateringowa - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do Punktu Przedszkolnego Maja i Gucio. Integracyjny Punkt Przedszkolny w Dobrej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2010 - 2011

Urząd Miejski w Dobrej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3914528, 3914538 , fax. 091 5790541
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Dobrej
    Rynek 1 1
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3914528, 3914538, fax. 091 5790541
    REGON: 00052838500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl, http://bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa - zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do Punktu Przedszkolnego Maja i Gucio. Integracyjny Punkt Przedszkolny w Dobrej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2010 - 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa - zbiorowe żywienie dzieci przedszkolnych w wieku 3-5 lat, uczęszczających do Punktu Przedszkolnego Maja i Gucio. Integracyjny Punkt Przedszkolny w Dobrej, ul. Armii Krajowej 24, 72-210 Dobra, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w latach 2010 - 2011, polegające na przygotowaniu, dowiezieniu i wydaniu posiłków dla 30 uczestników projektu. Ilość dni żywieniowych: a) 2010 rok - 256 dni, b) 2011 rok - 256 dni. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez nauczyciela zatrudnionego w punkcie do godz. 12.00 każdego dnia poprzedniego. Ilość posiłków może ulec zmniejszeniu w przypadku choroby dziecka, pobytu w szpitalu itp. Próbki posiłków Wykonawca zobowiązany jest przechowywać we własnym zakresie. Wykonawca dostarczy posiłki oraz rozdzieli na pojedyncze porcje w naczyniach udostępnionych przez Zamawiającego. Po spożyciu posiłków, Wykonawca usunie z terenu Punktu Przedszkolnego wszelkie odpady żywnościowe oraz zobowiązany jest do przygotowania naczyń do kolejnego posiłku. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej decyzji zezwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, wydanej przez właściwego inspektora sanitarnego. Wykonawca zapewni transport gorących posiłków w odpowiednich naczyniach (termosy). Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 1 tygodnia i dostarczany nauczycielowi zatrudnionemu w punkcie. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. Dzienny jadłospis obejmuje: 1.śniadanie: kanapki (chleb, bułka, wędlina, ser, jajko, warzywa, słodka herbata, kakao, kawa zbożowa itp.) 2.obiad: zupa, drugie danie, surówka, kompot, sok. 3.podwieczorek: słodka bułka, deser mleczny, deser owocowy, herbata, napój mleczny. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa. Posiłki należy planować zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług Punktów Przedszkolnych należy uzgadniać z koordynatorem Punktu Przedszkolnego. Firma dostarczająca posiłki musi uwzględniać specyfikę żywienia przeznaczonego dla dzieci w wieku 3-5 lat pod względem wartości odżywczej, odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników, o zmniejszonej zawartości soli. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci; Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: 1.Porcjowanie i wydawanie posiłków; 2.Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki; Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przy składaniu ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonają przedmiot zamówienia w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z pkt. 3, Opisu Przedmiotu Zamówienia; Zaakceptują wszystkie wymagania zamawiającego dotyczące niniejszego postępowania przetargowego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2) Oświadczenia Wykonawcy, 3) Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)Projekt umowy, 8)Oświadczenie o akceptacji projektu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach