Urząd Gminy Ostrowice ogłasza przetarg
- Adres: 78-506 Ostrowice, 6 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3615226 3615252 , fax. 094 3615227
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ostrowice
6 6 6
78-506 Ostrowice, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3615226 3615252, fax. 094 3615227
REGON: 00053757900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa finansowa restrukturyzacji zobowiązań Zamawiającego przez spłatę długu ( art. 518 §1 pkt. 3 kodeksu cywilnego ) do kwoty 1.700.000,00 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa finansowa restrukturyzacji zobowiązań Zamawiającego przez spłatę długu ( art. 518 §1 pkt. 3 kodeksu cywilnego ) do kwoty 1.700.000,00 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 wraz z sporządzonym przez Wykonawcę załącznikiem -A w postaci harmonogramu spłaty wierzytelności oraz załącznikiem - B - projektem umowy ( porozumienia ) w sprawie spłaty zrestrukturyzowanej wierzytelności. 2.Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 3 630 000,00 złotych (art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego)
Dodano: 2013-03-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 976.199,25 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dygowo w 2012 roku
Dodano: 2012-09-07 - Sfinansowanie zobowiązań Gminy poprzez przejęcie długu w kwocie 2.000.000,00 złotych art. 518 § 1 pkt. 3 kodeksu cywilnego
Dodano: 2012-08-10 - Sfinansowanie zobowiązań zamawiającego przez przejęcie długu w kwocie 2 850 000,00 złotych
Dodano: 2012-06-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000 zł
Dodano: 2012-02-06 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU BANKOWEGO
Dodano: 2011-11-29 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.671.460 na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2011-09-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.705.000,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2011-06-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.283.230 zł
Dodano: 2010-08-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.933.311,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy
Dodano: 2010-06-28