Przetargi.pl
Uregulowanie stanu prawnego działek z terenu powiatu kwidzyńskiego, malborskiego, sztumskiego szczegółowo wymienionych w załącznikach do siwz

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uregulowanie stanu prawnego działek z terenu powiatu kwidzyńskiego, malborskiego, sztumskiego szczegółowo wymienionych w załącznikach do siwz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: regulacja stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z terenu powiatu kwidzyńskiego obręb: Benowo, Jałowiec, Jarzębina, Ryjewo, terenu powiatu malborskiego obręb: Ząbrowo, Kaczynos, Szaleniec, Złotowo, Królewo, Janówka, Klecie, Stare Pole, Kikojty, Wysoka wg załącznika Nr 1, 2 oraz z terenu powiatu sztumskiego gmina Dzierzgoń, obręb - Budzisz, Tywęzy, Nowiec, Morany, Żuławska Sztumska, Minięta, gmina: Sztum, Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń, Mikołajki Pomorskie i z terenu powiatu kwidzyńskiego gmina Ryjewo, obręb: Trzciano, Straszewo wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 3, 4, 5 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu rozbieżności pomiędzy stanem w ewidencji gruntów a stanem w księgach wieczystych oraz ustalić stan zapisów w dziale I, II, III i IV Kw. Dokumenty: wypis i wyrys z ewidencji gruntów do celów prawnych zamawia i opłaca Zamawiający. Zamawiający opłaca także wniosek o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze prawa własności. Okres rękojmi za wykonane usługi wynosi 2 lata od daty zakończenia prac. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć części - pięć zadań w następujący sposób: Część I - Zadanie nr 1 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego obręb: Benowo, Jałowiec, Jarzębina, Ryjewo - 12 działek szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 1, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część II - Zadanie nr 2 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu malborskiego obręb: Ząbrowo, Kaczynos, Szaleniec, Złotowo, Królewo, Janówka, Klecie, Stare Pole, Kikojty, Wysoka - 50 działek szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 2, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 2 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część III - Zadanie nr 3 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu sztumskiego gmina Dzierzgoń, obręb - Budzisz, Tywęzy, Nowiec, Morany, Żuławska Sztumska, Minięta - 46 działek szczegółowo wymienionych w załączniku nr 3, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część IV - Zadanie nr 4 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego, gmina Ryjewo, obręb: Trzciano, Straszewo - 77 działek szczegółowo wymienionych w załączniku nr 4, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część V - Zadanie nr 5 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu sztumskiego, gmina: Sztum, Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń, Mikołajki Pomorskie - 171 działek szczegółowo wymienionych w załączniku nr 5, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. 2. Szczegółowy zakres prac: 1) kontrola części opisowej operatu ewidencji gruntów w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej, 2) przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, 3) sporządzenie porównania stanu nieruchomości w ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych 4) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych w jednym egzemplarzu wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 5) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia zmian w stanie nieruchomości), 6) odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów sporządzonych przez uprawnione instytucje decyzji administracyjnych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa, 7) sporządzenie wniosku o złożenie Księgi Wieczystej, 8) uzupełnienie dokumentacji w przypadku wezwania sądu do uzupełnienia wniosku, 9) ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: a) wykażą co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz.U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późń. zm./ w zakresie sporządzanie dokumentacji do celów prawnych osoby wykonującej przedmiot zamówienia b) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał regulację co najmniej 10 ksiąg wieczystych dla co najmniej 30 działek - z podaniem ilości działek i numerów ksiąg wieczystych, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1 jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3.2. części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 Ofertę stanowi: 3.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Do oferty załączone muszą być: 3.2.1 Wypełniony i podpisany druk Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust 1 ustawy Pzp- zgodny w treści z załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3 Świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późn. zm./ w zakresie: sporządzanie dokumentacji do celów prawnych osoby wykonującej przedmiot zamówienia. 3.2.4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, regulację co najmniej 10 ksiąg wieczystych dla co najmniej 30 działek - z podaniem ilości działek i numerów ksiąg wieczystych, dat wykonania i odbiorców 3.2.5 Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi, o których mowa w ppkt 3.2.4 zostały wykonane należycie. 3.2.6 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.2.7 Ponadto do oferty musi być dołączone: Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, ten powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 3.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4 Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga: Wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty nie będące oryginałami muszą być zgłoszone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę wykonawcy (np. właściciel firmy, osoba/osoby wymienione w rejestrze spółki, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp.). Brak poświadczenia kserokopii dokumentów formułą za zgodność z oryginałem oznaczać będzie brak dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach