Przetargi.pl
Układanie kostki brukowej i innych materiałów betonowych wraz z korytowaniem i podbudową na terenie gminy Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
    REGON: 09235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Układanie kostki brukowej i innych materiałów betonowych wraz z korytowaniem i podbudową na terenie gminy Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na układaniu kostki brukowej i innych materiałów betonowych wraz z korytowaniem i podbudową, tj.: a) Ułożenie kostki polbrukowej 8 cm gr. wraz z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm i podbudową z betonu B-5 lub B-10 lub tłucznia gr. 15 cm po wcześniejszym wykorytowaniu i zagęszczeniu gruntu b) Ułożenie kostki polbrukowej 6 cm gr. wraz z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm i podbudową z betonu B-5 lub B-10 lub tłucznia gr. 5 cm po wcześniejszym wykorytowaniu i zagęszczeniu gruntu c) Ułożenie kostki polbrukowej 6 cm gr. wraz z podsypką piaskową gr. 3 cm po wcześniejszym wykorytowaniu i zagęszczeniu gruntu d) Ułożenie kostki kamiennej granitowej 10x10 cm wraz z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm i podbudową z betonu B-5 lub B-10 lub tłucznia gr. 15 cm po wcześniejszym wykorytowaniu i zagęszczeniu gruntu e) Ułożenie krawężnika w ławie betonowej (zastosować beton suchy B-10) f) Ułożenie obrzeża chodnikowego 8 cm gr. g) Ułożenie obrzeża chodnikowego 6 cm gr. Materiał dostarcza Zamawiający, natomiast koszty związane z korytowaniem, wywozem nadmiaru urobku i niwelacją terenu pokrywa Wykonawca. Na przygotowane podłoże układa się kostkę według wybranego przez Zamawiającego wzoru. Kostka brukowa posiada wypusty pozwalające utrzymać ok. 3 mm szerokości spoiny. Jeśli zachodzi taka potrzeba należy kostkę przecinać na odpowiednich gilotynach lub przy użyciu pił do betonu. Po ułożeniu należy kostkę ubić przy pomocy wibratora płytowego wyposażonego w płytę z wulkolanu lub gumy. Powstałe spoiny wypełnić suchym i przesianym piaskiem na przykład przez wmiecenie przy użyciu szczotki. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - dojazd do miejsca budowy wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk, - transport własnego sprzętu, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz prowadzenia prac z przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - ubranie kamizelek odblaskowych podczas wykonywania robót, - przygotowanie podłoża i podbudowy, - uzupełnienie masą na zimno szczelin przy krawężniku (dot. dróg o nawierzchni asfaltowej), - uprzątnięcie terenu budowy, - posprzątanie piasku z wybudowanego chodnika. Roboty będą realizowane sukcesywnie na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg, chodników itp. na terenie gminy Czersk w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Przewidywana wartość zamówienia do 100.000 zł brutto. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie kostki, krawężników i obrzeży, na łączną wartość 100 000 zł brutto; d) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia. Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi urządzeniami i pojazdami: - wibrator płytowy (1 szt.) - gilotyna do betonu (1 szt.) - piła do betonu (1 szt.) - koparko - ładowarka (1 szt.) - ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowawczy (1 szt.) - samochód dostawczy (1 szt.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał decyzję wstrzymującą w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2; e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. na łączną wartość 100 000 zł brutto, z podaniem wartości poszczególnych robót (łącznie 100 000 zł brutto) oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z załącznikiem nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5 wraz z ewentualnym zobowiązaniem innych podmiotów do ich udostępnienia; g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu tj. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, pod uwagę zostanie wzięty potencjał ekonomiczny, techniczny i kadrowy oraz doświadczenie, jakie łącznie wykażą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach