Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-250 Czeladź, ul. Będzińska 64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 292 60 85 , fax. 0-32 266 04 57
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inżynierii Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Będzińska 64 64
41-250 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 292 60 85, fax. 0-32 266 04 57
REGON: 24073606300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikspzoo.czeladz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu obrotowego w formie linii odnawialnej do wysokości 2 000 000,00 zł., z przeznaczeniem na uruchomienie oraz częściowe finansowanie planowanych przez Zamawiającego w 2009r. inwestycji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu obrotowego na okres od 15.05.2009r. do 14.05.2010r. w formie linii odnawialnej do wysokości 2.000 000,00 zł., z przeznaczeniem na uruchomienie oraz częściowe finansowanie planowanych przez Zamawiającego w 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj. wykazują w każdym z ostatnich trzech lat roczny przychód netto na poziomie minimum: 2 000 000,00 PLN. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe na podstawie art. 26 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b.Wypełniony formularz cenowy Wykonawcy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c.Założenia do obliczenia ceny oferty - tabela spłat kredytu - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; d.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z dokumentem określającym warunki i zasady podejmowania decyzji w imieniu firmy (Np. statut, umowa spółki z zaznaczonym fragmentem potwierdzającym powyższe) - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; e.Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 i 24 Ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; f.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do niNiejszej SIWZ; g.Parafowane przez wykonawcę Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy (z wykorzystaniem załącznika) - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; h.Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w od-nośnym dokumencie rejestracyjnym); j.Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami usta-wy z dnia 29 sierpnia 1997 r, Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r, nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. k.Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie wynika z przepisów prawa l.Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: 1)Zgodę na zabezpieczenie kredytu w formie przewidzianej przez Zamawiającego; 2)Zgodę na możliwość rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 3)Zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 4)Zgodę na naliczanie odsetek od należności przeterminowanych w wysokości 1,5 x odsetek ustawowych w stosunku rocznym; 5)Zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie pięciu dni od dnia zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikspzoo.czeladz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 1.250.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w kwocie 3.500.000 zł , w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa przychodni zdrowia wraz z apteką oraz pomieszczeniami Straży Miejskiej przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 1.870.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Wodzisławskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej w wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony PLN) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Dodano: 2016-06-15 - udzielenie kredytu bankowego lub pożyczki pieniężnej w wysokości 3 000 000 zł na zakup inwestycyjny (zamówienie: DG-56-PN/30-2016)
Dodano: 2016-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udzielenia kredytu/pożyczki w łącznej kwocie 2.000.000,00zł dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 1 200 000 zł dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/09/16
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-05-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w budżecie gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15