Przetargi.pl
ZP.341-3/09 Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w Rudniku - I etap

Urząd Gminy Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4106428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudnik
    ul. Kozielska 1 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 00054613000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.341-3/09 Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w Rudniku - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZP.341-3/09 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w Rudniku - I etap o łącznej długości 574m w tym: ? 160 - 117 m, ? 110 - 457,0m. Zakres obejmuje: Roboty ziemne polegające na zdjęcie warstwy humusu grubości 15 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek 1 a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych, 5.2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek 2 a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej. 5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek 3 a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy. Warunek 4 a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum). Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 2 o którym mowa w rozdz. V pkt 5.2 lit a oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga:W odniesieniu do osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 3 i 4 o którym mowa w rozdz. V pkt 5.3 lit a i 5.4 lit. a oferta musi zawierać następujące dokumenty: 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 4. Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5 Harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy , które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów .Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym a rzeczywistym terminem rozpoczęcia realizacji zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach