Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego - działalność bieżącą Miejskiego Centrum Kultury

Miejskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Parkowa 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822527 , fax. 054 2822527 wew. 116
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Kultury
    ul. Parkowa 3 3
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822527, fax. 054 2822527 wew. 116
    REGON: 00028462900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckaleksandrowkujawski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetowego - działalność bieżącą Miejskiego Centrum Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 300.000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych) na okres 10 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego - działalność bieżącą Miejskiego Centrum Kultury w Aleksandrowie Kuj. 2.Warunki kredytu: a) kredyt w PLN, b) uruchamianie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym że pierwsza transza kredytu będzie dostępna w dniu podpisania umowy w wysokości 50.000 zł, a całkowite uruchomienie kredytu nastąpi najpóźniej do dnia 30.01.2010r. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu w sześciu transzach miesięcznych po 50.000 zł. c) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r., d) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 1M, ustalonej na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, e) karencja w spłacie części kapitałowej kredytu do 30.01.2010 r. f) spłata kredytu w ratach miesięcznych, spłata pierwszej raty kapitałowej 31.01.2010r., spłata całości kredytu do 31.12.2018r. g) spłata odsetek na bieżąco od uruchomienia pierwszej transzy kredytu w okresach miesięcznych, płatne w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą od kwoty aktualnego zadłużenia, h) zabezpieczenie kredytu - hipoteka na nieruchomości, i) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w terminie przez niego wskazanym, oraz niewykorzystania całej kwoty kredytu po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, j) z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat. k) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku oraz prowizję przygotowawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2. Nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta cenowa - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie, wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. dokument w postaci koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, w szczególności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub dokumenty równoważne (potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej). W przypadku banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 6. harmonogram spłaty kredytu. Odsetki naliczane miesięcznie od malejącego kapitału. Stopy procentowe należy skalkulować wg WIBOR 1M na dzień 20 czerwca 2009r. 7. Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu załączonego do oferty spowoduje jej odrzucenie..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mckaleksandrowkujawski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach