Przetargi.pl
Udzielenie kredytu Gminie Lyski o łącznej wysokości 312 000,00 zł

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 032 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu Gminie Lyski o łącznej wysokości 312 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu Gminie Lyski w wysokości 312 000,00 zł na zadania: Budowa centrum kulturalnego w sołectwie Pstrążna - 200 000,00 zł, Remont drogi bocznej ul. Raciborskiej w Bogunicach - 50 000,00 zł, Remont drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach - 62 000,00 zł, a) Oprocentowanie: zmienne, b) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty: według stawki WIBOR 1M, - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M, z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go listopada - WIBOR 1M - 30 października. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. c) Raty - płatne kwartalnie. Spłata kredytu (kapitału) karencja: Budowa centrum kulturalnego w sołectwie Pstrążna, Remont drogi bocznej ul. Raciborskiej w Bogunicach, Remont drogi gminnej ul. Łukowskiej w Lyskach, - do dnia 31.12.2009 r. d) odsetki od kredytu: spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych w miesiącu następnym po upływie miesiąca, za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 3 dni od jego otrzymania. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni) a miesiąc rzeczywistą ilość dni. e) kwota uruchomionego kredytu zostanie przelana na podstawie pisma Zamawiającego na konto wskazane przez Zamawiającego do 3 dni po złożeniu pisma. Należy przyjąć możliwość niezaciągania kredytu lub uruchomienia kredytu w mniejszej kwocie niż wskazana w SIWZ / umowie oraz możliwość uruchomienia kredytu w transzach. f) zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów). g) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji, na których skarbnik złoży kontrasygnatę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00. zł (słownie złotych: dwatysiącezłotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia - oryginał dokumentu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2.Spełnianie wymogów art. 22 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Parafowany na każdej stronie wzór umowy. 5.Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach