Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 550 000,00 zł ( słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Na: Finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w 2009 roku

Wójt Gminy Gilowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-322 Gilowice, ul. Krakowska 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gilowice
    ul. Krakowska 40 40
    34-322 Gilowice, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy-zywiecczyzna.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 550 000,00 zł ( słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Na: Finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Gilowice kredytu długoterminowego w kwocie 550 000,00 zł ( słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Na: Finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w 2009 roku. Wysokość kredytu. 550 000,00 zł ( Słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Okres kredytowania od dnia 31 grudnia 2009 r. do dnia 31 października 2015 r. Waluta kredytu PLN ( polski złoty ) Oprocentowanie bazowe Według stawki WIBOR M1 + stała marża obowiązująca w okresie kredytowania Spłata kapitału Zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Termin i forma zaciągnięcia kredytu Przelew w I transzy: 18 grudnia 2009 r. Spłata odsetek miesięcznie do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez wykonawcę do zamawiającego Przeznaczenie kredytu finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w 2009 roku. Zamawiający ma prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego przez Zamawiającego na piśmie na 3 dni przed data uruchomienia kredytu. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne, zaświadczenie Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu podatków oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowe wymagania od wykonawców a) Zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń b) Działają na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002 r., nr 72 poz. 665 z późn. Zm. ). Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie publicznego, każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z wykonawców. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z wykonawców. c) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku lub oddziału banku zagranicznego w kraju lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Oświadczenie o którym mowa w pkt 7.5.2 SIWZ (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do SIWZ ). W celu potwierdzenia, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Oświadczenie o którym mowa w pkt 7.5.3 SIWZ (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ ). Pozostałe dokumenty i załączniki składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do SIWZ ) - w przepadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z wykonawców. c) Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ ) - w przepadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego każdy z wykonawców. d) Oświadczenie o zapoznaniu się z i akceptacją warunków przetargu zawartych w SIWZ (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 4 do SIWZ) e) Oświadczenie o związaniu ze złożoną ofertą (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ ) f) Projekt umowy kredytowej. Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipgilowice.zywiecczyzna.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach