Gmina Wąbrzeźno ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6871800 , fax. 056 6881704
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąbrzeźno
ul. Mickiewicza 21 21
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6871800, fax. 056 6881704
REGON: 00572621000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.203.405,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.203.405,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie realizacji inwestycji pn. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gimnazjum w Ryńsku etap 2. 2.Kredyt należy uruchomić w dwóch transzach - I transza w kwocie 613,405,00 zł w roku 2009, II transza w kwocie 590.000,00 zł w roku 2010, transze uruchamiane na pisemny wniosek zamawiającego w terminie 2 dni od dnia złożenia wniosku u kredytującego. 3. Kredyt bankowy należy przekazać na rachunek bankowy budżetu Gminy Wąbrzeźno. 4. Karencja w spłacie kredytu do 25 lutego 2011 r. 5.Zamawiający może zrezygnować z części kredytu bez ponoszenia opłat z tego tytułu. 6. Zamawiający może dokonać wcześniejszej spłaty rat kapitałowych bez ponoszenia opłat z tego tytułu. 7. Na koszt kredytu składać ma się wyłącznie zmienna stawka referencyjna WIBOR 3M z 20-go dnia ostatniego miesiąca oraz marża banku, bez prowizji za uruchomienie kredytu. 8. Odsetki będą naliczane i pobierane od wykorzystanego kredytu. 9. Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 10.Kredyt spłacany będzie kwartalnie zgodnie z poniższym harmonogramem 1) 25.02.2011 r.-60.250,00 zł 2) 25.05.2011 r.-60.250,00 zł 3) 25.08.2011 r.- 60.250,00 zł 4) 25.11.2011 r.-60.250,00 zł 5) 25.02.2012 r.-60.250,00 zł 6) 25.05.2012 r.-60.250,00 zł 7) 25.08.2012 r.-60.250,00 zł 8) 25.11.2012 r.- 60.250,00 zł 9) 25.02.2013 r.-60.250,00 zł 10) 25.05.2013 r.-60.250,00 zł 11) 25.08.2013 r.-60.250,00 zł 12) 25.11.2013 r.-60.250,00 zł 13) 25.02.2014 r.-60.250,00 zł 14) 25.05.2014 r.-60.250,00 zł 15) 25.08.2014 r.- 60.250,00 zł 16) 25.11.2014 r.-60.250,00 zł 17) 25.02.2015 r.-60.250,00 zł 18)25.05.2015 r.-60.250,00 zł 19) 25.08.2015 r.-60.250,00 zł 20) 25.11.2015 r.- 58.655,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) lub dokumenty równoważne potwierdzające prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej. 5)Oświadczenie, które należy załączyć do oferty: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku jeżeli ofertę składa konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3 i 4 składa każdy z członków konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. Oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składa odrębnie każdy z członków konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06