Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.159.610,00 zł

Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg

  • Adres: 42-265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3555018 , fax. 034 3555052
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
    Plac Kościuszki 31 31
    42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
    tel. 034 3555018, fax. 034 3555052
    REGON: 00053266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.159.610,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.159.610,00 zł (słownie: jeden milion sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset dziesięć zł) , zgodnie z uchwałą Nr XXXIII 203 09 Rady Gminy Dąbrowa Zielona z dnia 21 lipca 2009r w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego - inwestycyjnego z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy w związku z realizacją zadań p.n Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Soborzycach oraz Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachcicach, oraz uchwałą Nr XXXIV 204 09 Rady Gminy Dąbrowa Zielona z dnia 06 sierpnia 2009r w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV 203 09 na następujących warunkach: 1 uruchomienie kredytu: pobranie kredytu - jednorazowo , w ciągu 7 dni od podpisania umowy 2 spłata kredytu na warunkach: a spłata kapitału w ratach miesięcznych począwszy od listopada 2009r w następujących ratach 2009r - miesiąc listopad 15.110 zł miesiąc grudzień 10.500 zł 2010r - 12 rat po 10.500 zł 2011r - 12 rat po 10.500 zł 2012r - 12 rat po 10.500 zł 2013r - 12 rat po 10.500 zł 2014r - 12 rat po 10.500 zł 2015r - 12 rat po 10.500 zł 2016r - 12 rat po 10.500 zł 2017r - 12 rat po 10.500 zł 2018r - 12 rat po 10.500 zł b spłata każdej raty w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, c spłata odsetek w terminach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca d rodzaj oprocentowania: zmienne e oprocentowanie kredytu = WIBOR 1 M + stała marża bankowa f koszt kredytu = oprocentowanie kredytu + jednorazowa prowizja bankowa 3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 14 dniowym wyprzedzeniem. 4 Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym w Wykonawcą będzie dokonywać się w złotych polskich. 5 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6 Nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania działalności określonej przedmiotem zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami , oświadczeniami i załącznikami, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - spełniają wymogi określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Spełnienie ww warunków uznane będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz oferty (zał.nr 1) 2 harmonogram spłaty kredytu, 3 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4 pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7 aktualna(e) informacja(e) z Krajowego rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9 wzór umowy o kredyt, 10 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców , każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 3/,5/,6/,7/,8/,. pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo posiadane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana , zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wszystkie ww dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowazielona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach