Przetargi.pl
Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska. Zamówienie obejmuje 5 zadań, tj.: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Nowym Bytomiu przy ul. Gwardii Ludowej ( Postanowienie nr AMG.74302-43/09 z dnia 23.07.2009 r. ) 2. Nieruchomości położoenej w Rudzie Śląskiej-Halembie przy ul. Piotra Skargi ( Postawnowienie nr AMG.74302-47/09 z dnia 31.07.2009 r. ) 3. Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach przy ul. Barbary ( Postanowienie nr AMG.74302-64/09 z dnia 04.08.2009 r) 4. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Halembie przy ul. Kłodnickiej ( Postanowienie nr AMG.74302-54/09 z dnia 28.08.2009 r. ) 5.Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej-Bykowinie przy ul. Górnośląskiej ( Postanowienie nr 74302-57/09 z dnia 28.08.2009 ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał minimum: - 2 podziały nieruchomości, - 1 rozgraniczenie nieruchomości. 2.2.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero-jedynkowym, tj. spełnia-nie spełnia), nie spełnienie chcociażby jednego z postawionych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczecia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym wyżej mowa, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach